آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

بارندگی های خراسان جنوبی ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از بارش ۱۲ میلیمتری باران در استان خبر داد و گفت: امروز وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده در استان پیش بینی می شود. علیرضا خندان رو بیان کرد: میزان بارندگی های اخیر در مهرشهر بیرجند ۱۲ میلی متر، فریز ۹ میلی متر و سربیشه هفت میلی متر گزارش شده است.
توزیع ۱۰ هزار تن جو درخراسان جنوبی
مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با اشاره به توزیع حدود ۳۵ هزار تن نهاده دامی در بین جمعیت دام عشایر استان در سال گذشته گفت: این نهاده‌ها توسط تشکل‌های عشایری توزیع و از این میزان حدود ۱۰ هزار تن جوی مدت‌دار با دوره بازپرداخت چهار تا ۹ ماهه بوده است. غلامرضا قوسی اظهار داشت: خراسان جنوبی با داشتن ۱۵ هزار و ۶۷۶ خانوار عشایری با جمعیت ۸۱ هزار نفر از این نظر در سطح کشور بعد از استان‌‌های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان در رتبه چهارم قرار دارد.
کارگاه آموزش سازه‌های ماکارونی در بیرجند برگزار می شود
دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از برگزاری کارگاه آموزش سازه‌های ماکارونی در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد. ابوالفضل فاضلی با بیان اینکه در این کارگاه، آموزش کامل ساخت سازه به دانشجویان ارائه می‌شود، افزود: در این کارگاه که در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد، آموزش توسط اساتید انجام می‌گیرد.
معرفی تیم‌های برتر مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: تیم “سدا” از دانشگاه صنعتی و تیم ” فرهنگ و سیاست” از دانشگاه بیرجند به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند. حمید مرادی، در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های بیرجند حضور داشتند. وی تصریح کرد: تیم “سدا” از دانشگاه صنعتی و تیم ” فرهنگ و سیاست” از دانشگاه بیرجند به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و در پایان از تیم‌های راه‌یافته و داوران تقدیر شد. مرادی افزود: مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات مهر ماه جاری برگزار می‌شود.
رئیس دانشکده پیراپزشکی بیرجند:
مرکز مهارت‌های بالینی به‌کارگیری روش‌های نوین
آموزش را برای دانشجویان فراهم می‌کند
رئیس دانشکده پیراپزشکی بیرجند از فعالیت ۴۰۰ دانشجو در دانشکده پیراپزشکی بیرجند خبر داد و گفت: مرکز مهارت‌های بالینی به کارگیری روش‌های نوین آموزش را برای دانشجویان فراهم می‌کند. حسینی در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های مهارت‌های بالینی در بیرجند اظهار داشت: در این نمایشگاه بسیاری از متدهای آموزش پزشکی دیده می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*