آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

بارش های رگباری در خراسان جنوبی
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: با توجه به بررسی انجام شده بر روی الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی، تقویت سامانه کم فشار جوی در نیمه شرقی کشور و انتقال رطوبت همراه با این سامانه به جو استان، ضمن ایجاد وزش تند باد در شاهد افزایش ابر و وقوع بارش های رگباری خواهیم بود. رضا برهانی افزود: امروز رعد و برق پراکنده در استان پیش بینی می شود.
توزیع بیش از ۶ هزار لیتر سم دامی در استان
معاون توسعه مدیریت و منابع استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶ هزار لیتر انواع سموم ضد انگل خریداری و از امروز بین شبکه های دامپزشکی استان توزیع می شود. مهندس « سید مهدی معراجی» افزود: برای مقابله با انگل های خارجی بدن دام ها و سمپاشی جایگاه نگهداری دام های سبک و سنگین استان ۶ هزار و ۲۴۰ لیتر انواع سموم تهیه و از امروز بین شبکه های دامپزشکی با اولویت مناطق مرزی و تعداد دام موجود شهرستان توزیع می شود.
واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه کنترل طاعون نشخوارکنندگان کوچک درسربیشه
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه از آغازطرح واکسیناسیون p.p.r در سربیشه خبر داد. سید حمید محمدی با اشاره به اقدامات مطلوب دامپزشکی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌های حیات وحش اظهار داشت: کارشناسان دامپزشکی در زمینه جلوگیری از شیوع بیماری‌های حیات وحش اقدامات پیشگیرانه مطلوبی انجام داده‌اند. وی ادامه داد : اولویت واکسیناسون در کانونهای سال های گذشته، دامهای واقع در حاشیه مناطق حفاظت شده حیات وحش، جمعیت پر خطر نظیر گله های عشایر درون کوچ و برون کوچ و واحدهای پر تراکم خواهد بود. وی تصریح کرد: در این طرح بیش از ۱۹هزار رأس دام سبک علیه این بیماری واکسینه خواهند شد.
آمادگی ۱۰۰درصدی بشرویه برای برگزاری انتخابات
فرماندار شهرستان بشرویه با اعلام آمادگی ۱۰۰درصدی برای برگزاری انتخابات گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود حماسه ای بزرگ را رقم بزنند. علیرضا زمان زاده در گفتگو با مهر بیان کرد: امسال در ۲۹ اردیبهشت ماه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*