اخبار شهرستانها

۱۸۸ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و شوراها
 در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است
فرماندار درمیان گفت: برای انتخابات شورای شهر و روستا ۱۱۸ صندوق اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است. به گزارش تسنیم، محمدبشیری‌زاده در نشست توجیهی داوطلبان عضویت در شورای شهر در شهرستان درمیان اظهار داشت: داوطلبان باید در سخنرانی‌های خود قانون را مدنظر گرفته و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند چرا که برخی از داوطلبان قول‌هایی می‌دهند که از وظایف شوراها خارج است.
نمایشگاه کاریکاتور عدالت اجتماعی در بیرجند گشایش یافت
نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «عدالت اجتماعی» با حضور جمعی از هنرمندان خراسان جنوبی در نگارخانه سینما بهمن بیرجند، گشایش یافت. رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح نمایشگاه به ایرنا، گفت: با توجه به آغاز هفته مهدویت و موضوع عدالت اجتماعی در تحقق ظهور، این نمایشگاه با هدف مجسم سازی عدالت اجتماعی به زبان هنر برپا شده است. مجید کریمیان با اشاره به اینکه ۳۰ اثر برتر از ۱۵ هنرمند آذربایجان شرقی در نمایشگاه عرضه شد، عنوان کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت آماده بازدید است و پس از آن در اختیار مرکز فرهنگی حوزه هنری قرار می گیرد تا در مکان هایی همچون مساجد به نمایش گذاشته شود.
برگزاری اولین دوره آموزشی پارچه بافی
 در روستای فدشک شهرستان خوسف
اولین دوره آموزشی پارچه بافی شهرستان خوسف در سال ۹۶ در روستای فدشک برگزار شد. علی صالحی مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: در راستای توانمندسازی بانوان روستایی به مشاغل خانگی و خودکفایی آنان از طریق تولید و فروش صنایع دستی، دوره های کوتاه مدت آموزشی در مناطق مختلف در دستور کار است که در روستای فدشک ۱۵ نفر از بانوان در یک دوره ۴۵ روزه با پارچه بافی آشنا می شوند.
۲رأس بره آهوی ۱۰ روزه تحویل محیط زیست زیرکوه شد
مسئول نمایندگی حفاظت محیط زیست زیرکوه گفت: ۲ رأس بره آهوی ۱۰ روزه توسط کارکنان گروهان مرزی یزدان تحویل حفاظت محیط زیست این شهرستان شد. مرتضی تقی زاده به ایرنا افزود: یکی از دوستداران حفاظت محیط زیست این دو رأس حیوان را به گروهان مرزی یزدان تحویل داد که در تماس و هماهنگی های صورت گرفته این دو رأس بره برای نگهداری تحویل ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*