آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

گردهمایی روسای ادارات کتابخانه های شهرستان های استان
در گردهمایی رؤسای ادارات کتابخانه های شهرستانها با مدیرکل و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، دستورالعمل اجرایی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، به طور کامل تشریح و تبیین شد.
تایید مجدد ۱۵ نفر از افراد رد صلاحیت شده شوراها در استان
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی از ۳۷ نفر داوطلب رد صلاحیت شده شوراها در شهرهای خراسان جنوبی، ۳۴ نفر اعتراض کردند که ۱۵ نفر مجدد تایید و ۱۹ نفر رد صلاحیت شدند. عباسعلی بهاری تصریح کرد: در خراسان جنوبی تعداد ۱۲۷ نفر از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا ردصلاحیت شدند که ۹۵ نفر اعتراض کردند. وی افزود: بررسی صلاحیت افراد رد شده در روستاها همچنان ادامه دارد.
نخستین دوره آزمون پذیرش دستیاری
در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد
برای نخستین بار آزمون پذیرش دستیاری به عنوان چهل و چهارمین دوره آزمون دستیار تخصصی همزمان با ۱۵دانشگاه مجری دستیاری در کشور با شرکت ۹۰نفر پزشک عمومی از خراسان جنوبی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد. مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت و گو با ایرنا گفت: آزمون پذیرش دستیاری به واسطه حساسیت در تعدادی استان ها برگزار شد. دکتر سید محمدرضا حسینی افزود: امسال دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز برای نخستین بار همگام با ۱۵ دانشگاه دیگر میزبان برگزاری این آزمون بود.
۱۷ میلیارد ریال غرامت کشاورزان بشرویه ای پرداخت شد
مدیر جهاد کشاورزی بشرویه از پرداخت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان غرامت در بخش دام و زراعت به کشاورزان بشرویه خبرداد. حسین سرچاهی در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با اشاره به بحث واریزی غرامت های صندوق بیمه کشاورزی گفت: خوشبختانه تمام غرامت ها در بخش دام و زراعت باغ پرداخت شد.
شانزدهمین همایش سالانه ایمنی در شرکت
 توزیع برق خراسان جنوبی برگزار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از برگزاری شانزدهمین همایش سالانه ایمنی در این شرکت خبر داد و گفت: باید برای کاهش حوادث مردمی از کابل‌های خودنگهدار استفاده شود. مهندس محمد ابراهیم شرکا اظهار داشت: دهم اردیبهشت ماه مصادف با روز صنعت برق است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*