اخبار شهرستانها

تولید کلزا در استان ۶۰ درصد کاهش یافت
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۴۳۵ هکتار از اراضی زیر کشت کلزا به علت سرمای منفی ۱۴ درجه هوا در پاییز گذشته از بین رفت گفت: تولید کلزا در این استان ۶۰ درصد کاهش یافت.مهدی عصمتی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پیش‌بینی تولید کلزا از اراضی زیرکشت این محصول در سال زراعی ۹۶-۹۵ در استان هزار و ۸۷ تن بود که به دلیل خسارت‌های وارد شده این مقدار به ۴۳۵ تن کاهش یافت.
۳۹ روستای قاین با تانکر آبرسانی می‌شود
رئیس آب و فاضلاب روستایی قاین گفت: شرایط منابع آب در شهرستان قاین بحرانی بوده و در تابستان امسال آمار روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌‌شود افزایش خواهد یافت.محمدرضا عیدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: سال گذشته یک هزار و ۵۶۸ سرویس آب با سه دستگاه تانکر به ۳۹ روستای شهرستان قاین که با مشکل کم آبی مواجه‌اند حمل شده است.
طرح پایش بهاره زنبورستان‌ها در درمیان اجرا شد
سرپرست شبکه دامپزشکی درمیان از اجرای طرح پایش بهاره زنبورستان‌های درمیان خبر داد.مهدی مدرسی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در این طرح از زنبورستان‌های شهرستان نمونه‌برداری می‌شود و از نظر آلودگی به کنه واروآ، آکارپسیس و نوزما مورد بررسی قرار میگیرند.
تاخیر ۷ ساعته پرواز تهران – بیرجند
 وسرگردانی مسافران در فرودگاههای بیرجند وتهران
تاخیر ۷ ساعته در پرواز تهران- بیرجند سبب سرگردانی و ناراحتی مسافران در فرودگاههای مهرآباد و بیرجند شد.به گزارش تسنیم، پرواز ایران ایر که قرار بود ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه روز پنجشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران انجام شود با تاخیر ۷ ساعته روز پنجشنبه هواپیما تهران را به مقصد فرودگاه بیرجند ترک کرد.همچنین مسافران پرواز بیرجند- تهران هم چند ساعتی در فرودگاه بیرجند منتظر رسیدن هواپیما در بیرجند بودند. کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاههای خراسان جنوبی گفت: پرواز مزبور با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۱۳۰مسافر قرار بود ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کند که به دلیل نقص فنی در هواپیما، پرواز مزبور با تاخیر انجام شد. صدری گفت: پس از اعلام نقص فنی هواپیمای دوم نیز جایگزین می گردد که این هواپیما هم به دلیل  نقص فنی دوباره لغو و پرواز سوم جایگزین می گردد که این پرواز انجام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*