“آمده‌ام تا با کمک شیعه و سنی گره‌ای از مشکلات مردم و کشور باز کنم”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، طبق جدول زمان‌بندی‌شده پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ اولین مستند حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی،  ۱۳ اردیبهشت پخش خواهد شد. همچنین زمان پخش دومین مستند انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی ۲۴ اردیبهشت می باشد.
اخبار سفرهای استانی دکتر رئیسی
حجت الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در دیدار با هزاران تن از مردم هرمزگان و همدانی با اشاره به اینکه امروز به برکت حضور سرداران سرافراز و نیروهای سرافراز دفاع از میهن گام‌های زیادی در جهت کسب اقتدار و افتخار برداشته شده، گفت: آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور مردم آگاه، شجاع و متدین در صحنه است.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: امروز با وجود ثروت و نیروی انسانی متراکم، فرهیخته و کارآمد کشور، فقر و بیکاری زیبنده مردم نیست. فساد زیبنده نظام اداری کشور نیست.
فقر چهره نورانی و زیبای کشور ما را خدشه دار کرده است
حجت الاسلام رئیسی اظهارداشت: فقر چهره نورانی و زیبای کشور ما را خدشه‌دار کرده است، امروز خانواده‌ای از نداشتن و فقر رنج می‌برد، جوانی مدرک تحصیلی دارد اما نمی‌تواند کار پیدا کند، ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج هستند اما به دلیل نبود کار نمی‌توانند ازدواج کنند.
وی با بیان اینکه بنده به عنوان یک کاندیدا این حرف را نمی‌گویم، افزود: هر کسی با هر سلیقه سیاسی به مشکلات کشور بنگرد، می‌بیند که مشکلات فزاینده‌ای در خانواده‌ها وجود دارد. کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر اینکه ۱۷ هزار کارخانه در کشور تعطیل شده و ۵۰ درصد ظرفیت تولید غیرقابل استفاده شده است، گفت: باید این وضعیت به سرعت به نفع مردم تغییر کند. حجت الاسلام رئیسی تأکید کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال ۹۲ با ۷۴ درصد تحویل این دولت شد و باید سال ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید، سوال این است که چرا سه سال تأخیر روی داده است ما می‌توانستیم در این رابطه ۱۰ هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی کنیم، پولی که کشور برای واردات صرف می‌کرد می‌توانست کمتر خرج شود. وی گفت: مشکل در واردات مواد اولیه یا مواد مورد نیاز کشور نیست، بلکه مشکل در واردات زیاد کالاهای مصرفی است که تولید کشور را از بین برده است. حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: در اول این دولت، اعلام می‌شد که واردات کالاهای چینی اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است، اما اگر به آمار نگاهی بیندازیم می‌بینیم که در هشت سال دولت گذشته به طور میانگین سالی ۵ میلیارد دلار واردات از چین انجام می‌شد ولی در چهار سال این دولت سالی ۱۰ میلیارد دلار واردات داشتیم، اگر گفتیم که واردات چینی کم شود، چرا واردات را دو برابر کردید؟
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: اینکه اساس کشور را بر صادرات نفت بگذاریم از اشکالات است، بنابر آمار صادرات نفتی ۱۰ درصد کاهش داشته است، یعنی افزایش واردات و در مقابل کاهش صادرات داشته‌ایم. ۷۰۰ هزار میلیارد تومان خلق پول شده، اما با این وجود مشکلات اقتصادی کم نشده است، در هر خانه‌ای چند بیکار وجود دارد، این آمار را فقط من نمی‌گویم بلکه آمار مرکز پژوهش‌های مجلس است.
وی با اشاره به مشکل فزاینده قاچاق کالا در کشور گفت: منظور ما از مبارزه با قاچاق کالا فقط مبارزه با کول‌بران و ته‌لنجی نیست، بلکه قاچاقچیان حرفه‌ای است که جز پول چیز دیگری را نمی‌شناسند، نه اینکه فقط با یک کول‌بر بیچاره مبارزه کنیم.  حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه تمام مسائل بدون نگاه به دستان خارج از کشور قابل حل است گفت: با توانایی‌های موجود نیازی به تصمیم‌گیری خارجی‌ها نداریم.
در گام اول وضعیت مدیریت ضعیف اجرایی
 و اقتصادی کشور باید تغییر کند
حجت الاسلام رئیسی به مشکلات بانکها اشاره کرد و افزود: آقایی آمده و به اسم تولید به او میلیاردها وام داده‌اند، اما کسی نبوده که نظارت انجام دهد و اینگونه افراد با وجود بدحسابی، بدون وثیقه لازم وام گرفته‌اند.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: ما معتقدیم در گام اول وضعیت مدیریت ضعیف اجرایی و اقتصادی کشور تغییر کند و با مدیریت جهادی و انقلابی، مردم در رأس امور قرار بگیرند. وی با تأکید بر اینکه زنان و دختران امروز به دنبال منزلت و کرامت هستند، اظهار داشت: ما معتقدیم که از خانه‌دار تا زن محصل، دارای کرامت است و این کرامت را ما نداده‌ایم بلکه خدا داده است. باید با حل مشکل بیمه زنان روستایی و عشایری به تولید و اشتغال کمک کنیم.  کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: خدا می‌داند که هیچ شغلی برای من دلنشین‌تر از خادمی امام رضا(ع) نبوده و نیست، من برای هوا و هوس نیامده‌ام که خود را مطرح کنم، بلکه آمدم تبسم بر لبان جوان بیکار به جای خجالت نقش ببندند. آمده‌ام که کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل را به مدار تولید برگردانم. آمده‌ام که محرومیت منزلتی زنان و دختران را به نام انقلاب اسلامی جبران کنم.  وی گفت: آمده‌ام فرهنگی عزیز و بزرگوار ما برای گرفتن وام خجالت نکشد و در مقابل ببیند که عده‌ای در صندوق ذخیره فرهنگیان اموال را به یغما می‌برند.
آمده‌ام تا با کمک شیعه و سنی گره‌ای
 از مشکلات مردم و کشور باز کنم
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین در جمع مردم قروه که در بین راه همدان سنندج قرار دارد، با بیان اینکه قروه مردمی پرتلاش دارد، گفت: من هیچ هویتی جز هویت خدمتگزاری برای مردم ندارم.
وی با بیان اینکه مشکل بیکاری مردم ما را رنج می‌دهد، ادامه داد: فساد اداری مردم ما را رنج می‌دهد.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: من آمده‌ام تا با کمک شیعه و سنی گره‌ای از مشکلات مردم و کشور باز کنم؛ من خارج از گروه‌‌بندی‌های سیاسی وارد عرصه شده‌ام؛ کرد، فارس، بلوچ، ترک، عرب و… همه باید با همدیگر مشکلات را حل کنیم. حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه هر ایرانی برای او یک ستاد است، گفت: وقتی قرار شد وارد این عرصه شوم، گفتم باسمه‌تعالی، تک تک مردم می‌توانند ستاد انتخاباتی ما باشند.
اخبار ستادها:
-افتتاح ستاد مرکزی حامیان دکتر رئیسی در میدان دوم آیت ا… مدرس بیرجند
– جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای معرفی کاندایدای اصلح دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: در پی درخواست‌های مکرر مردم متدین و انقلابی، طلاب و فضلا، بزرگان و علمای بلاد نسبت به معرفی نامزد اصلح از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی به‌ استحضار می‌رساند؛ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم براساس تکلیف شرعی و وظائف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و طبق دوره‌های گذشته موضوع را در دستور کار کمیسیون سیاسی این نهاد مقدس قرار داد و پس از برگزاری جلسات متعدد، ارتباط با علمای اعلام و هم‌اندیشی با گروههای مختلف و رعایت همه جوانب و معیار‌ها و ارائه گزارشات در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سرانجام موضوع در جلسه روز جمعه مورخ۸/۲/۹۶مطرح و با اکثریت قاطع آرای حاضرین حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی «دامت توفیقاته» به عنوان نامزد اصلح شناخته شد، که به شما ملت همیشه در صحنه نیز معرفی می‌گردد.
– نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور می‌تواند برای استان ما منشأ خیر و برکت باشد گفت: حجت الاسلام رئیسی در سلامت اقتصادی و پاک دستی بی‌نظیر است.
– همایشی با عنوان “همایش عدالت در سلامت، سلامت برای همه ، همه برای سلامت” روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ با همت جامعه پزشکی حامی دکتر رئیسی و با حضور جامعه پزشکی و متخصصان حوزه سلامت در مجموعه “اریکه ایرانیان” به نشانی شهرک قدس (غرب)، بلوار شهید فرحزادی (اصلی)، نبش خیابان ارغوان غربی، برگزار می‌شود.
– احسان ابراهیمی مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام رئیسی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مربوط به روشن شدن مسئله تفکیک جنسیتی که مورد تاکید حجت الاسلام رئیسی است، بیان کرد: تفکیک جنسیتی تا زمانی که باعث محدودیت فعالیت زنان در جامعه نشود مشکلی ندارد. همسر آقای رئیسی جزو اندیشمندان علمی بوده و بسیاری از دستاوردهای علمی محصولات ایشان است.
*برنامه اجتماعات بزرگ حامیان جوان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی(چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت):
-استان خوزستان با سخنرانی دکتر سعید جلیلی ساعت ۱۷ / آبادان، مصلای ثامن الائمه آبادان
-استان گیلان با سخنرانی دکتر جواد کریمی‌قدوسی ساعت ۱۷ / رشت، خیابان امام خمینی (ره) ، چهارراه میکائیل ، مقابل اداره برق
-استان آذربایجان غربی با سخنرانی حاج نادر قاضی‌پور ساعت ۱۸ / ارومیه، فلکه میثم،ستاد مرکزی ارومیه سالن مولانا۴
-استان مازندران با سخنرانی سید وحید موسویان (مسئول ستاد مردمی رویش) از نمازمغرب/ ساری، میدان امام(ره)، بلوار دانشجو،کوچه پاسدار، مسجد امام حسین(ع)
* *برای دریافت آخرین اخبار ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در خراسان جنوبی به کانال تلگرامی  raisi_sk  @ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*