آخرین خبر :

یادداشت امروز / همیشه مردم؛ پس کی مسئولین؟! …

استان خراسان جنوبی در تمامی ادوار انتخابات و سایر صحنه ها و عرصه های انقلاب و نظام اسلامی، همواره جزو استانهای پیشتاز در مشارکت حداکثری بوده است و سوابق نشان می دهد که مردم مؤمن، ولایتمدار، با فرهنگ، صبور و قانع این خطه از میهن اسلامی، کاملا به رسالت و وظایف دینی و ملی خود واقف بوده و هستند.
مسئولین و مدیران، لطفا حداقل در این استان دم از تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نزنند. این عزیزان در هر پست و مقامی که هستند تاکنون باید متوجه شده باشند که مردم بصیر و آگاه این استان، هیچگاه حساب برخی بی مهری ها، بی توجهی ها و خلف وعده های دولت ها و مدیریت ها را به پای نظام اسلامی نمی نویسند و هرگز اعتقادشان را زیر پا نگذاشته و مرد و مردانه با وجود محرومیت ها و مشکلات عدیده به عهده و پیمانشان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر، محکم تر، مصمم تر و استوار تر از گذشته وفا دارند و مشارکت حداکثری خود را در تمامی عرصه ها و از جمله در انتخابات داشته و خواهند داشت.
برخی مسئولین و مدیران ما در این استان به جای دعوت کردن مدام مردم به منظور تحقق مشارکت حداکثری، بهتر است قدری کارنامه مدیریتی شان را در این استان محروم و کم برخوردار مرور کنند. کلاه خود را قاضی قرار دهند که برای رفع مشکلات این مردم شایسته، بی نظیر و تحقق مطالبات به حق آنان چه کرده اند؟
بارها گفته شده که جایگاه این استان در شاخص های برخورداری از متوسط کشوری پایین تر است و برای جبران عقب ماندگی ها و رفع شکاف ایجاد شده بین این استان و استانهای متوسط در بحث توسعه، نیاز به مدیریت مقتدر و ریسک پذیر، حرکتی جهشی و بودجه ای به مراتب فراتر از آنچه که تاکنون در اختیارش قرار می گرفته، دارد. آیا مسئولین و مدیران این استان توانسته اند توقعات را در این راستا برآورده سازند؟
مردم شریف و بصیر استان خراسان جنوبی در طول ۳۸ سال گذشته در تمامی صحنه ها و عرصه های انقلاب و نظام اسلامی با مشارکت بالا و حداکثری پای کار بوده اند و از این پس هم پای کار خواهند بود. توپ، مدتهاست که در زمین مسئولین و مدیران است. مردم استان از تمامی آزمونهای انقلاب سربلند و سرافراز بیرون آمده اند و نوبتی هم که باشد نوبت مسئولین و مدیران است. لطفا از سر دادن اینهمه شعار و وعده پرهیز کنید و برعمل افزایید که این استان در بحث توسعه برای رسیدن به استانهای دیگر راه زیادی پیش رو دارد؛ بسم ا…

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*