آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید؛ روحانی در انتخابات سال آینده دیگر نه هاشمی را دارد و نه فضای هیجانی آن زمان را. حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم دغدغه اصلی دولت را بحث اقتصاد نمی‌داند و معتقد است بعضا نگاه تیم اقتصادی دولت نگاهی وابسته است. رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس بر این باور است که دولت در زمینه‌هایی چون ایجاد رشد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی، توفیقی نداشته است و اعتقاد دارد که اصلاح‌طلبان در سال ۹۲ ناچار شدند به روحانی روی بیاورند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: شخصا معتقدم تا زمانی که این دولت سر کار است، لایحه ساماندهی حقوق‌ و مزایا به مجلس نخواهد آمد.حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به حذف ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم توسعه (تعیین سقف برای حقوق مدیران و مقامات) در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در پاسخ به این سوال که بعد از این چه باید کرد، اظهار داشت: من دیگر اراده محکمی برای ساماندهی این مسئله، نه در دولت و نه در مجلس مشاهده نمی کنم. حاجی بابایی تصریح کرد: حقوق های نجومی پشتیبانان پنهانی دارد که زور و تاثیرگذاری آنها کم نیست و ما در طول ۵ الی ۶ ماه گذشته این مسئله را دیدیم و ماده ۳۸ برنامه ششم نیز ذبح شد.

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر سابق نفت، با اشاره به اینکه چالش امروز کشور در بخش اقتصادی است، گفت: امروز کشور به لحاظ اقتصادی در لبه پرتگاه است. قاسمی با اشاره به اینکه گفتمان ما اقتصادی است و باید پاسخ معتبر به آن داده شود، گفت: اگر دولت فعلی می‌گوید که دولت قبل اقتصاد را به تهِ چاه برد، بگوید چند قدم اقتصاد را از تهِ چاه بیرون آورده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*