گفته می شود

گفته می شود رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان گفت: ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای در سایه نه، بلکه کاندیدای افتابی به صحنه خواهیم آورد که تا آخرین لحظه برای جلب آرای عمومی رقابت کند. جمشید ایرانی با بیان اینکه فقط ۳۰ درصد از ارای عمومی متعلق به جریانات سیاسی است، گفت: ۷۰ درصد از آرای عمومی بر اساس عملکردها به صندوق‌های رأی سرازیر می‌شود. ما با توجه به برخی وعده‌های عملی نشده آقای روحانی چگونه می‌خواهیم این ۷۰ درصد را به سمت سبدهای رأی خود هدایت کنیم. وی با انتقاد از شعارهای اقتصادی دولت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ۱۰۰ روز که نه، هزار و ۴۰۰ روز گذشت و مسئله اقتصادی حل نشد. چه کسی قرار است ۷۰ درصد از آرای عمومی را متقاعد کند؟

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است که مردم و احزاب می‌توانند مشتری روحانی باشند که از او شاکی هستند؛ آن کسی که به من رأی داده، مشتری من است و از من انتظار دارد، بنابراین اگر بعد از رأی دادن به او توجه نکنم و دنبال کار و زندگی‌ام بروم آنها مجدد از من حمایت نخواهند کرد. مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نایب رئیس مجلس معتقد است روحانی در حد قابل قبول نتوانسته رضایت مردم و احزاب را به دست بیاورد.

گفته می شود آقای روحانی در نوروز ۹۶ در سه استان به صورت حضوری و یا ویدئوکنفرانس در ۶۴ مورد افتتاح پروژه و یا آغاز عملیات اجرایی شرکت کرد در حالی که در این بخش از کارنامه دولت در مدت مشابه سال گذشته حتی یک مورد هم دیده نمی‌شود. سه سفر استانی؛ یک سفر خارجی و ۸ دیدار عمومی به اضافه افتتاح و کلنگ زنی این حجم از پروژه های مختلف از دیدگاه ناظران سیاسی از جناح‌های مختلف کشور بیش از آنکه رنگ و بوی عمرانی داشته باشند و رنگ بوی انتخاباتی به خود گرفته‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*