آخرین خبر :

رئیس‌جمهوری در جمع فعالان سیاسی سمنان: «امنیت ایران» بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است/ ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده/ خبرهای خوش هسته‌ای در راه است/ ایران در زمینه بنزین خودکفا می‌شود

خبرگزاری فارس: «امنیت ایران» بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است/ ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده/ خبرهای خوش هسته‌ای در راه است/ ایران در زمینه بنزین خودکفا می‌شود

رئیس‌جمهوری برخلاف همیشه جای «برجام»، «امنیت ایران» را بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حسن روحانی دقایقی پیش در دیدار با فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان سمنان در سالن هلال احمر این شهر با تبریک سال جدید اظهار داشت:  برای من تمام کوچه‌ها و خیابان‌های استان سمنان، خاطرات دوران کودکی و نوجوانی را تداعی می‌کند و  این استان همواره مردمانی غیور و باعزت داشته و دارد.

 وی تصریح کرد: گویش‌ها و لهجه‌هایی در استان سمنان وجود دارد که به زیبایی این استان افزوده است؛ زبان سرخه‌ای هم در جنگ تحمیلی به درد ما خورد و هم در مذاکرات هسته‌ای از این زبان استفاده کردیم.

رئیس‌جمهوری اضافه کرد: ۱۸ طرحی که امروز در استان سمنان افتتاح شد، نمونه‌ای از تلاش مردم و دولتمردان در این استان بود؛  تا امروز هر چه به دست آورده‌ایم، در سایه امید و توکل به خدا و اعتماد مردم بوده است.

روحانی با بیان اینکه امروز ایران از لحاظ آرامش و امنیت در زمره نمونه‌های برتر دنیاست، افزود: سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی بسیار تلاش می‌کنند و اقتدار و امنیت ما مرهون اعتماد و انسجام ملی ایرانیان است.

وی تصریح کرد: افتتاح راه‌آهن شهری تهران- گرمسار و طرح‌های دولت برای حومه آن، اقدام مناسبی در راستای کاستن از بار جمعیتی تهران است و نشان می‌دهد که می‌توانیم تحولی بزرگ در کشور ایجاد کنیم.

رئیس‌جمهوری افزود: تا دیروز صدور قطعنامه‌های تهدید کشورهای جهان علیه ایران را شاهد بودیم و امروز معاهدات و تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های دولت‌های دنیا با ایران بسته می‌شود.

روحانی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید، امنیت ایران است، گفت: به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای ایران خواهیم شنید که ثابت می‌کند ملت و دولت ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، روزبه‌روز از لحاظ فرهنگی شرایط مناسب‌تری پیدا می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری افزود:‌ خوشحالیم که برای نخستین بار در کشور به‌واسطه یک حادثه (پلاسکو) بدون دخالت دولتی‌ها گزارش ملی تهیه شد و این نشان می‌دهد ما دنبال شفافیت اقدامات و تحقق حقوق شهروندی هستیم.

روحانی با بیان اینکه امید بعد از امنیت و آرامش دستاورد دیگر دولت بود، افزود: برخی از آمارها و افتخارات ملی ما حتی در ۶۰ سال گذشته نیز بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، پس از سال‌های مدید در سال ۹۴ صادرات کشور بر واردات برتری یافت و طبق آمارهای رسیده در سال گذشته نیز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش صادرات بر واردات داشتیم.

رئیس‌جمهوری افزود: برای نخستین بار ما در چند هفته آینده در زمینه بنزین خودکفا خواهیم شد و صادرکننده بنزین خواهیم بود.

روحانی بیان کرد: در انتخابات آتی نیز به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد تا مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی مأیوس کند و ملت ایران در روز بزرگ انتخاب با حضور گسترده و حداکثری خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

انتهای پیام/و

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*