آخرین خبر :

ایندیپندنت: چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مواضع ترامپ در قبال سوریه؛ از حمله به داعش تا حمله به اسد

روزنامه ایندیپندنت در مطلبی در واکنش به حمله موشکی آمریکا به سوریه، نوشت ر‌ئیس‌جمهور این کشور مواضع خود را کاملا تغییر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در مطلبی در باره حمله موشکی شب گذشته آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه نوشت: مردی که دیشب فرمان حمله موشکی به سوریه را صادر کرد همان مردی است که سال ۲۰۱۳ در صفحه توییتر خود خطاب به اوباما گفت: “به رئیس جمهور احمقمان می‌گویم به سوریه حمله نکن. اگر حمله کنی اتفاقات بدی می‌افتد و از این حمله چیزی عاید آمریکا نمی‌شود. به جای حمله به سوریه، آمریکا را بساز!”

این همان مردی است که به اوباما توصیه کرد اگر خیال جنگ با سوریه را دارد ابتدا باید از کنگره مجوز بگیرد؛ در حالی که خودش این کار را انجام نداد.
این همان مردی است که پیش و پس از ورود به کاخ سفید بارها گفت اولویت اول او ساختن آمریکاست و به جای هزینه کردن میلیاردها دلار در خاورمیانه باید زیرساخت‌های فرسوده آمریکا را نوسازی کرد.
مردی که دیشب به بهانه حمایت از غیرنظامیان سوری دستور حمله به مواضع دولت سوریه را صادر کرد، همان مردی است که بلافاصله پس از رئیس جمهور شدن، با امضای یک فرمان اجرایی، ورود مردان، زنان و کودکان بی‌پناه و جنگ‌زده سوریه را به خاک آمریکا ممنوع کرد.
مردی که دیشب پایگاه نظامی ارتش سوریه برای حمله به تروریست‌ها را هدف قرار داد همان مردی است که می‌گفت نابودی داعش برای او مهمتر از کنار رفتن بشار اسد از قدرت است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*