آخرین خبر :

ارتش رکن اصلی دفاع از مزرهای ایران اسلامی

استاندار خراسان جنوبی و در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران درجمع فرماندهان ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی عرصه ها اقتدار و صلابت خود را به منصه ظهور رسانده است.
مهندس سید علی اکبر پرویزی ، ضمن گرامیداشت روز ارتش افزود: ارتش همواره رکن اصلی دفاع از مرزهای ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه هر روز بر قدرت ارتش افزوده می شود، گفت: ارتش در سال های پس از جنگ تحمیلی به طرق مختلف در راستای ارتقای توان دفاعی و نظامی خود تلاش کرده و در این راه به توفیقات بسیار خوبی نیز دست یافته است. مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: ارتش همواره با تبعیت از منویات امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت حراست از کیان ایران اسلامی و ارزشهای انقلاب و نظام از تمام توان خود استفاده کرده همچنانکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز با رشادت و دلیری با هماهنگی سایر نیروهای نظامی و مردمی به دشمنان اجازه خودنمایی نداد.
وی، به نقش مهم ارتش در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تقدیم شهدای بیشماری که ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب کرده گواه صادقی بر نقش ، اهمیت و جایگاه والای ارتش در توفیقات بدست آمده در دوران جنگ تحمیلی است.
وی هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی را موجب تاثیرگزاری بیشتر اقدامات در حوزه های امنیتی دانست و تصریح کرد: امروز امنیت جامعه مرهون تلاش و همکاری بسیار خوب نیروهای مختلف نظامی و انتظامی از جمله ارتش قهرمان است. وی آموزش را رکن اصلی در تمامی مباحث از جمله مباحث نظامی دانست و تصریح کرد: از آنجا که پادگان های مستقر در استان آموزشی هستند باید در جهت تقویت این امر به طرق مختلف اقدامات لازم صورت گیرد. استاندار خراسان جنوبی، ادامه داد: از جمله نکات مثبت ارتش عدم ورود به مباحث سیاسی و فعالیت در جریانات سیاسی است که این امر به افزایش اقتدار و قدرت ارتش کمک کرده و خواهد کرد. پرویزی، با بیان اینکه این امر به معنی نداشتن تفکر سیاسی و یا عدم گرایشات سیاسی نیست،گفت: طبق رسالتی که ارتش بر دوش دارد از ورود به مباحث سیاسی و موضع گیری های سیاسی پرهیز می کند که این امر موجب شده تا مردم نگاهی فراسازمانی به این نهاد مهم داشته باشند. صبح دیروز در آستانه فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندارخراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری در جمع فرماندهان ارشد آجا در استان حضور یافت و ضمن تبریک این روز با اهدای هدیه از تلاش های آنان تقدیر کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*