اخبار ورزشی

حضور تیم دوومیدانی بانوان  استان
دررقابت های قهرمانی کشور
تیم دوومیدانی خراسان جنوبی در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی دوومیدانی کشور ۲۸ فروردین ماه و به مدت ۲ روز در ۱۹ ماده به میزبانی تهران برگزار شد. خانم ها ملایی، یوسفی، قاسمی، سنجری و قاری زاده از خراسان جنوبی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.
حضوربانوان  تنیس باز استان در رقابت های بین المللی
بانوان تنیس باز خراسان جنوبی در رقابت های بین المللی اصفهان به مصاف حریفان خود می روند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های تنیس بین المللی جونیو جام ولایت ۴ اردیبهشت ماه و به مدت ۵ روز در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان با حضور ورزشکارانی از سراسر جهان برگزار می شود. آیناز برات زاده و دلارام دلاوریان نمایندگان خراسان جنوبی در این رقابت ها هستند که به مصاف حریفان خود می روند.
اجرای طرح استعدادیابی و کلاس بندی معلولان
و جانبازان در خراسان جنوبی
رئیس هیات جانبازان و معلولین استان گفت: با تعامل وهمکاری روسای ورزشی شهرستان ها در سالجاری طرح استعدادیابی و کلاس بندی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی با حضور نمایندگان فدراسیون برگزار می شود.
رئیس هیات جانبازان و معلولین خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رویکرد این هیات جوان گرایی، استفاده از نیروهای بالقوه و فراهم کردن زمینه های استعدادیابی ورزشکاران این رشته است. شریعتی افزود: با حمایت و ابلاغ بخشنامه اداره کل ورزش و جوانان به  روسای شهرستان ها طرح استعدادیابی افراد مستعد رشته های ورزشی جانبازان و معلولان اجرا می شود. وی ادامه داد: با همکاری و تعامل روسای ورزشی شهرستان ها در سالجاری در مرکز استان طرح استعدادیابی و کلاس بندی با حضور نمایندگان فدراسیون  برای جانبازان و معلولین انجام می شود و افراد مستعد شناسایی شده  براساس کلاس بندی های بین المللی به  رشته های مختلف هیات جانبازان و معلولین هدایت می شوند.  وی با اشاره به اینکه هیات جانبازان و معلولین از جمله هیات هایی است که تنوع و گستردگی رشته ها را دارد، تصریح کرد: با برگزاری طرح استعدادیابی در سالجاری ، فعالیت افرادی که جدید می خواهند در این حوزه فعالیت کنند باید بر مبنای اعتمادسازی والدین و ورزشکاران و حمایت اداره کل ورزش و جوانان انجام شود. شریعتی با اشاره به اینکه هیات جانبازان و معلولین با کمبود مربیان با تجربه وحرفه ای در سطح استان روبرو است تاکید کرد: با همکاری و تعامل بیشتر مربیان با تجربه دیگر هیات های ورزشی، زمینه رشد فعالیت حرفه ای  ورزشکاران جانباز و معلول استان فراهم شود. وی به اعزام ۶ ورزشکار دوومیدانی استان به رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا در سالجاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری خراسان جنوبی برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی باستانی کاران جانباز و معلول کشور است. وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ورزشکاران این هیات ۱۶ مدال کشوری در ۸ رشته را نیز کسب کرده اندکه شامل ۱۰ مدال طلا ،۳نقره و ۳ برنز است.
برگزاری اولین دوره رقابت طناب کشی
جام بچه های محله در زیرکوه
اولین دوره رقابت طناب کشی جام بچه های محله در شهرستان زیرکوه برگزار می شود. به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فتح خیبر مسابقه طناب کشی جام بچه های محله ۲ اردیبهشت در بوستان شهدای گمنام شهرک بمرود زیرکوه برگزار می شود.
اعزام تیم ۰۴ بیرجند به رقابت های قهرمانی نزاجا
تیم جهت یابی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا خراسان جنوبی با حضور ۵  شرکت کننده به  رقابت های  قهرمانی نزاجا به تیپ ۲۸۴ خرم آباد اعزام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*