اخبار ورزشی

رقابت تیم نونهالان استان در مسابقات  شمشیربازی کشور
تیم نونهالان شمشیربازی خراسان جنوبی امروز به مصاف حریفان کشوری  می روند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سیدعلی یوسفی دبیر هیات شمشیربازی استان گفت: رقابت های شمشیربازی نونهالان کشور در دو رده سنی زیر ۱۰ و ۱۲ سال به مدت یک روز ۲۴ فروردین ماه در تهران برگزار می شود. دراین رقابت ها ایلیا رحیمی در رده سنی زیر ۱۲ سال و امیرحسین اکبری در رده سنی زیر ۱۰ سال از خراسان جنوبی به مصاف رقبای خود می روند.
برگزاری اولین دوره رقابتهای ورزشی
«پدران آسمانی و فرزندان صالح» دیهوک
اولین دوره رقابتهای ورزشی «پدران آسمانی و فرزندان صالح» در دیهوک برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  در اولین دوره رقابتهای فرهنگی و ورزشی پدران آسمانی و فرزندان صالح ۲۱ تیم متشکل از پدران و فرزندان زیر ۱۰ سال در رشته های پرتاب دارت، پرتاب توپ به حلقه، ضربه پنالتی گل کوچک و ضربه هفت سنگ که تلفیقی از مهارتهای فردی، هماهنگی و بازیهای سنتی بود با یکدیگر رقابت کردند. در پایان تیم عباس عمانی و فرزندش فرزاد، حسین شکوری و فرزندش مهدی و محمود توکلی و فرزندش حمیدرضا مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رکاب زنی پدر و پسرهای نهبندان
 در همایش دوچرخه سواری
همایش دوچرخه سواری پدر و پسرهای نهبندان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ورزشکاران در این همایش  که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور ۱۰۰ ورزشکار نوجوان، جوان و بزرگسال در مسیر اداره ورزش و جوانان تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد رکاب زنی کردند و در پایان به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
برگزاری همایش کوهپیمایی در بشرویه
همایش کوهپیمایی با شعار ورزش و سلامتی در ارتفاعات شهرستان بشرویه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این همایش به مناسبت روز سلامتی در دشت برفکده  واقع در ارتفاعات سرند و خداآفرید، به سمت حمام مرتضی علی(ع) شهرستان بشرویه با حضور ورزشکاران باشگاه صلابت برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*