آخرین خبر :

اخبار ورزشی

قضاوت داوران فوتسال استان در لیگ دسته دو کشور
رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال کشور باقضاوت داورانی از خراسان جنوبی برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفته سوم رقابت های لیگ دسته دو فوتسال کشور روز جمعه ۲۶ فروردین ماه جاری با قضاوت داور اول سعیدرضا صادقی، داوردوم: امین یکه خانی، داورسوم: مهدی ابراهیمی، وقت نگهدار: محسن مهران‌پور از خراسان جنوبی برگزار می شود.
حضور بانوان استان در رقابت های مچ اندازی کشور
بانوان خراسان جنوبی در رقابت های مچ اندازی شرکت می کنند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمدپرست رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: تیم مچ اندازی بانوان استان در نخستین دوره رقابت های کشوری که در دو بخش دست راست و چپ برگزار می شود، اعزام می شود. وی افزود: این رقابت ها هفتم و هشتم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
فرماندار سرایان:
قبل از کلنگ‌زنی و شروع پروژه‌ها باید منابع تامین اعتبار مشخص شود
فرماندار سرایان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از پیگیری برای سند مالکیت پیست موتورسواری شهرستان خبر داد و گفت: تلاش شود قبل از کلنگ‌زنی و شروع پروژه‌ها منابع تامین اعتبار مشخص شوند تا از هدررفت سرمایه‌ها جلوگیری شود. محمد کریمی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به منابع ضعیف آبی و بحرانی بودن دشت سرایان گفت: کارشناسی لازم در جهت ترمیم چمن ورزشگاه انجام شود و در دراز مدت بحث چمن مصنوعی مدنظر باشد چراکه با توجه به منابع ضعیف آبی در شهرستان و بحرانی بودن دشت سرایان، چمن طبیعی همیشه با مشکلاتی مواجه خواهد بود. وی تصریح کرد: برای سند مالکیت پیست موتورسواری شهرستان سرایان نیز پیگیری‌هایی انجام شده و نیاز است که اداره ورزش و جوانان با ادارات مربوطه مکاتبه کند تا با اخذ سند پیست بتوان اعتبار لازم را جذب کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار اظهار داشت: در سال جدید هیچ پروژه جدیدی نخواهیم داشت و هدف تکمیل و اتمام پروژه‌های سال‌های گذشته است.
کلنگ زنی ۱۶ پروژه ورزشی خیرساز در استان
۱۶ پروژه ورزشی خیر ساز توسط خیرین دراستان کلنگ زنی شده است.به گزارش امروز خراسان جنوبی، دبیر هیات مجمع خیرین ورزش یار استان دراولین جلسه هیات رییسه مجمع خیرین ورزش یار که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرکل ورزش وجوانان استان برگزار شد گفت: اولین همایش خیرین ورزش یار استان ۴ اردیبهشت ماه جاری در بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*