اخبار ورزشی

برگزاری جشنواره ورزشی در طبسین
جشنواره ورزشی نوروز در روستای طبسین علیا با حضور ورزشکاران روستاهای دغال، چاهشند، طبسین علیا، طبسین سفلی و بندان با اجرای مسابقات ورزشی فوتبال، دوومیدانی، دارت و طناب کشی برگزار شد. در پایان به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا شد.این جشنواره به همت اداره ورزش و جوانان و حمایت دکتر گلرو معاون اجرایی مجمع تقریب مذاهب انجام شد.
جشنواره فرهنگی و ورزشی دختران فاطمی
 در خوسف برگزارشد
جشنواره دختران فاطمی به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در دو رشته ورزشی در سالن ورزشی شهید نجفی شهرستان خوسف برگزارشد. دراین جشنواره که با مسابقات ورزشی همراه بود شرکت کنندگان در دو رشته دارت وطناب کشی به رقابت پرداختند که در طناب کشی الهه صبور، نفیسه صبور، سمیه ایوبی، مطهره چهره و صدیقه چوپانی و در رشته دارت اکرم سبزه دار، نفیسه صبور و عاطفه حسن زاده مقام های برتر را کسب نمودند. درپایان جوایزی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.
بارنجگان قهرمان مسابقات فوتسال جام نوروز بخش مرکزی زیرکوه
مسابقات فوتسال جام نوروز بخش مرکزی شهرستان زیرکوه برگزار شد. در این دوره از مسابقات که با شرکت ۸ تیم فوتسال در روستای شاهرخت برگزار شد، تیم فوتسال بارنجگان پس از شکست حریفان قهرمان جام نوروز گرامیداشت شهدای شاهرخت شد و تیم های فوتسال پیشبر و شهید حسن احمدی شاهرخت به ترتیب موفق به کسب عنوان های دوم و سوم شدند.
اجرای حرکات نمایشی تیم موتورکراس شهرستان سرایان به مناسبت روز طبیعت
بمناسبت روز طبیعت تیم موتور کراس شهرستان در پیست سرایان به حرکات نمایشی پرداخت. به رسم هرساله هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان با تیم موتور کراس خود متشکل از ۱۲ موتورسوار برتر شهرستان به اجرای حرکات نمایشی و مهیج پرداخت. موتور سواران شهرستان در چهار کلاس ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی،۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی در پیست سرایان با حرکاتی خاص و دیدنی علاقه مندان به این رشته را به هیجان آوردند. لازم به ذکر است بیش از سه هزار نفر علاقه مند در این پیست حضور داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*