آخرین خبر :

اخبار ورزشی

دکتر افضل پور در دیدار با پیشکسوت ورزش پهلوانی و زورخانه ای بیرجند:
ورزش پهلوانی و زورخانه ای ریشه در آئین و اعتقادات ملت ایران دارد
مدیرکل ورزش وجوانان استان به دیدار پیشکسوت رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بیرجند رفت. دکتر افضل پور باحضور در منزل جواد احمدی(خالو جواد) پیشکسوت ورزشی شهرستان بیرجند سال نو را به وی و خانواده اش تبریک گفت.
در این دیدار صمیمی دکتر محمد اسماعیل افضل پور با اشاره به اینکه احترام به پیشکسوتان ورزشی یکی از وظایف مهم ورزشکاران استان است ، خواستار توجه ویژه جامعه بزرگ ورزش استان به این قشر از جامعه ورزشی استان شد. وی رشته پهلوانی و زورخانه ای را تنها رشته ملی و مذهبی ورزش کشور دانست که ریشه در آئین و اعتقادات ملت ایران دارد و خوشبختانه این رشته از استقبال بسیار خوبی دربین جوانان استان نیز برخوردار است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:
خانه جوانان در استان احداث شود
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: باید خانه جوانان در مرکز و شهرستان های خراسان جنوبی احداث شود. به گزارش مهر، دکتر اسماعیل افضل پور بیان کرد: هیئت های ورزشی خراسان جنوبی از کمبود اعتبار رنج می برند. وی با اشاره به افتتاح پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیان کرد: این پروژه  یکی از بزرگترین طرح های ورزشی در شرق کشور به شمار می رود. وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: امید است این پروژه ها در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسیده و مسیر توسعه استان را هموار کند. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خواستار به روز رسانی تجهیزات ورزشی استان شد و افزود: همچنین باید زمینه حضور جوانان در عرصه های ملی و بین المللی را پررنگ کنیم. وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در رشته های انفرادی ورزشی دارای ظرفیت های زیادی است، اظهار کرد: شهرستان های این استان نیز ظرفیت های زیادی داشته که باید مورد حمایت های مالی قرار گیرند.
دکتر افضل پور تاکید کرد: خراسان جنوبی ظرفیت بزرگی در قشر جوان داشته بنابراین باید سمن های مردم نهاد را افزایش و کیفیت دهیم.
پایان مسابقات تیمی سیامی شطرنج جام خاوران در خراسان جنوبی
با حضور مسئولین استانی برترین های مسابقات تیمی شطرنج سیامی جام خاوران به میزبانی شهرستان بیرجند تجلیل شدند. این مسابقه با حضور ۲۶ تیم از ۱۲ استان کشوردر شهرستان بیرجند برگزار شد و در پایان بعد از ۹ دور رقابت به روش سوئیسی نتایج زیر بدست آمد:
تیم مشهد الف مقام اول، تیم بیرجند مقام دوم و تیم مشهد ب مقام سوم را کسب کردند. نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز مازیار باقری و سجاد حسینی از تیم مشهد الف، محمد نصیری و ابوالفضل حسینی از تیم بیرجند و مسعود مصدق پور و جواد بوریاز تیم مشهد ب معرفی شدند.
بالاترین ریتینگ دار جدول این دوره از مسابقات : استاد مصدق پور بازیکن تیم ملی و دارای عنوان استاد بین المللی شطرنج بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*