آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

وقوع یخبندان در مناطق سردسیر خراسان جنوبی
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: با توجه به عبور سامانه بارشی از مرزهای شرقی و تداوم حضور زبانه های سیستم پرفشار در منطقه، احتمال وقوع یخبندان در مناطق سردسیر استان وجود دارد. رضا برهانی افزود: بررسی همدیدی و آینده نگری نفشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز با تضعیف زبانه های پرفشار شاهد شروع روند افزایش دما در استان خواهیم بود.
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری
 خراسان جنوبی منصوب شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در محل سالن جلسات حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد. در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهابی مدیرکل سابق دفتر شهری و شوراهای استانداری تقدیر و داداشی به عنوان مدیر کل جدید دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی معرفی شد.
۴هزار نفر از تالاب کجی نمکزار نهبندان بازدید کردند
در تعطیلات نوروزی بیش از  ۴ هزار نفر از مسافران نوروزی و علاقه‌مندان به طبیعت از پناهگاه حیات وحش تالاب کجی نمکزار نهبندان بازدید کردند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهبندان گفت: تالاب کجی نمکزار در حاشیه یکی از مسیرهای اصلی ارتباطی کشور قرار گرفته است و تالاب نمکی و فصلی است که  معمولا در بازه زمانی اواسط پاییز تا اواسط بهار آبگیری شده و  طراوت و زیبایی خاصی به آب و هوا و چشم انداز منطقه می‌دهد.
پرونده ثبت دشت لاله آهنگران
 در فهرست میراث طبیعی تهیه شد
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زیرکوه از تهیه پرونده ثبت دشت لاله آهنگران در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد. سروش گفت: دشت لاله آهنگران از معدود جاذبه های شاخص طبیعی شهرستان به شمار می‌رود که با توجه به زیبایی منحصر به فرد آن و دسترسی آسان ظرفیت پذیرش حجم زیادی از گردشگران را در خود دارد.
زیرساخت های گردشگری باید در شهرستان ها توسعه یابد
نماینده مردم قاین و زیرکوه از عملکرد ستاد خدمات سفر در اجرای برنامه های متنوع و شاد در نوروز ۹۶ تقدیر کرد و گفت: زیرساخت های گردشگری باید در شهرستان ها توسعه یابد. فرهاد فلاحتی با بیان اینکه باید در راستای جذب گردشگر تلاش شود، افزود: این امر نیازمند توسعه زیرساخت های گردشگری استان است. وی ادامه داد:زیرساخت های گردشگری در برخی از مناطق خراسان جنوبی مانند کویر همت آباد به خوبی فراهم نشده است. فلاحتی با بیان اینکه هر منطقه گردشگری استان نسبت به موقعیت خود دارای زیبایی هایی است، گفت: باید در راستای معرفی این مناطق تبلیغات شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*