آخرین خبر :

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی: هوای خراسان جنوبی بارانی می شود/هشدار جاری شدن روان آب

 کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از آغاز بارندگی ها از امشب در استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان بارندگی ها برای یک شنبه پیش بینی شده است.

رضا برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: هوای استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری و ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار و به تدریج همراه با بارش رگباری از سوی شمال غرب استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از بعد ازظهر امروز وارد شرق کشور می شود، افزود: از امشب شروع بارندگی ها را از غرب استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی هفته آینده در کل نقاط استان طی روزهای شنبه، یک شنبه و دوشنبه بارندگی را خواهیم داشت، گفت: بیشترین میزان بارندگی ها برای یک شنبه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: احتمال روان آب در شهرستان های بیرجند، سرایان، فردوس، حاجی آباد زیرکوه، درمیان و بخش هایی از نهبندان نیز وجود دارد.

برهانی با بیان اینکه حداقل دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان فردوس ۱۸ و حداکثر دما در این شهرستان ۲۹ بوده است، ادامه داد: همچنین حداقل دمای هوا در شهرستان های نهبندان و سرایان ۱۴ و حداکثر دما ۲۴، حداقل دمای هوا در شهرستان قاین ۱۳ و حداکثر دما ۲۲، حداقل دمای هوا در شهرستان بشرویه ۱۵ و حداکثر ۲۵ بوده است.

وی بیان کرد: حداقل دمای هوا در شهرستان بیرجند نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه بوده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: دمای فعلی هوای مرکز استان را ۲۱ درجه است که نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*