آخرین خبر :

حوادث

دو دستگاه پژو ۴۰۵ در نهبندان دچار حریق شد
روز گذشته ٢ دستگاه خودروی پژو ۴٠۵ در شهر نهبندان ، به علت نامعلومی درمیان شعله های آتش سوخت !
این خودروها متعلق به آقایان ” و ” و همچنین ” ص ” از شهروندان نهبندانی بوده است که در پارکینگ منزل شخصی آنان واقع در بلوار امام علی(ع) پارک بوده است. شدت حریق به حدی زیاد بوده که تلاش مأموران آتش نشانی برای سالم ماندن خودروها بی نتیجه بوده است به طوری که به یکی از خودروها ٨٠ درصد و به دیگری ۵٠ درصد خسارت وارد شده است .
کارشناس آتش نشانی نهبندان گفت : علت این حادثه در دست بررسی است. این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
مرگ کودک ۶ ساله در چهکند
سه شنبه شب بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با عابر پیاده، کودک شش ساله جان باخت. رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در شهرک چهکند شهرستان بیرجند، نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران مشاهده کردند متاسفانه بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵، با کودک ۶ ساله برخورد کرده و کودک در این حادثه جان باخته است.
۱۰۷ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی کشف شد
️فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۷ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد. سردار مجید شجاع اظهار داشت : مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محورهای فرعی به دو دستگاه پراید که در پوشش خانواده تردد می کردند مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. وی گفت: با توجه به تناقض گویی سرنشینان خودروهای متوقف شده، خودروها بازرسی شد که ۲۲ کیلوگرم تریاک در بازدید از یکی از خودروها کشف شد و پنج متهم در این رابطه دستگیر شدند. فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد : در سه عملیات جداگانه در شهرستان های سربیشه و نهبندان در بازرسی از  یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس و سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۸۵ کیلوگرم تریاک کشف و سه متهم دستگیر شدند.
حریق در خیابان ولیعصر بیرجند
️ نیمه شب یک باب مغازه سیسمونی در خیابان ولیعصر بیرجند دچار حریق شد و در آتش سوخت. با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی درخیابان ولیعصر مأموران گشت کلانتری در محل حاضر شدند که فردی مراجعه و بیان داشت در نبود من مغازه دچار حریق شده است و لوازم سیسمونی در حال سوختن است. با حضور نیروهای آتش نشانی حریق مهار شد و بنا به اعلام صاحب مغازه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال به این مغازه خسارت وارد شده است . علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس و آتش نشانی در دست بررسی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*