آخرین خبر :

حوادث

گم شدن جوان ۲۴ ساله اطراف سد رزه درمیان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: روز یکشنبه ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه گزارشی مبنی بر گم شدن جوان ۲۴ ساله ای در سد رزه درمیان به جمعیت هلال احمر اعلام شد و از همان لحظه تاکنون نیروهای هلال احمر در حال جستجو هستند. دکتر جواد خامسان  گفت: این جوان ۲۴ ساله که کم توان ذهنی هم می باشد و از اهالی همان منطقه است روز شنبه گم شده  ومردم محلی برای پیدا کردنش شروع به جستجو کرده و پس از اینکه تلاششان نتیجه نداده است به هلال احمر گزارش داده اند. وی تصریح کرد: جستجو تا غروب روز یکشنبه ادامه داشته و با فرا رسیدن شب جستجو متوقف شد و مجدد از دیروز صبح نیروهای هلال احمر با استفاده از تیم سگ های تجسس جستجو برای یافتن جوان گم شده را آغاز کرده اند و در حال جستجو هستند.
کلاهبرداری سرباز فراری از دختر ۱۴ ساله
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: سرباز فراری با اغفال دختر نوجوان ۱۴ ساله و به دست آوردن عکس‌های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از وی بود که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ محمدمهدی کاکوان افزود: فردی با مراجعه به این پلیس ضمن ارائه شکایت خود، اذعان داشت‌ فردی با اغفال دختر ۱۴ ساله‌ام با گرفتن عکس‌های شخصی وی، اقدام به تهیه تصاویری مستهجن از وی کرده و ضمن تحت تاثیرقراردادن زندگی‌ام ، کار را به جایی رسانده که حتی دخترم حاضر به همکاری برای پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب بنده به فرد شیاد شده است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای پی جویی موضوع نیاز به حضور دخترشاکی ضروری بوده پس از کسب مجوزهای قضایی با انجام اقدامات روانشناسانه و اعتمادسازی لازم، دختر شاکی یقین کرد که همکاری وی با پلیس مشکل ساز نبوده و به نفع وی خواهد بود. کاکوان افزود: پس از تحقیقات کامل و جامع از وی روشن شد متهم فردی ۲۶ ساله است که سرباز یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بوده و با اغفال دختر و تهیه تصاویری از وی درحال سوء استفاده و اخاذی از این دختربچه است و تاکنون مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد و طلا از وی اخاذی کرده و مجددأ درخواست‌های دیگری از وی دارد. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اضافه کرد: به دلیل حساسیت موضوع اکیپ مجربی از این پلیس برای دستگیری متهم اعزام و با دستگیری، ادله جرم الکترونیکی وی کشف و ضبط شد و با اعتراف نامبرده مشخص شد متهم با افراد دیگری نیز چنین ارتباط و اقدامی را انجام داده است. کاکوان اضافه کرد: این فرد انگیزه خود را از ارتکاب به چنین اعمالی کسب مال اعلام کرد که درنهایت با صدور قرار قانونی لازم متهم به زندان اوین اعزام شد.
قتل فجیع همسر به خاطر عضویت در تلگرام
مرد عصبانی که از علاقه شدید همسرش به شبکه‌های مجازی به خشم آمده بود و در غیاب فرزندانش، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، در حالی پای میز محاکمه می‌رود که پسرانش از قصاص پدرشان گذشت کردند. پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی، فرزندان مقتول به دادگاه مراجعه کرده و با اعلام رضایت بی‌قید و شرط، از مجازات پدرشان صرفنظر کرده و او را بخشیدند.  با وجود این، پدر و مادر مقتول خواستار مجازات دامادشان شدند و نماینده دادستان کرج نیز در دفاع از کیفرخواست، مجازات قانونی متهم را خواست. قرار است بزودی این مرد از سوی سه قاضی شعبه اول دادگاه کیفری (۱) کرج محاکمه شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*