حوادث

سرقت مسلحانه مردِ سیاه‌پوش در مشهد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه دیروز سرقت مسلحانه‌ای توسط یک مرد سیاه‌پوش از یکی از موسسات قرض‌الحسنه در مشهد صورت گرفت. سردار بهمن امیری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این فرد با سر و صورت پوشانده، در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه وارد موسسه قرض‌الحسنه ثامن در خیابان چمن ۸۹ شده و با اسلحه‌ای که در اختیار داشته اقدام به تهدید کارکنان این موسسه کرده است. وی افزود: این فرد با تهدید کارکنان اقدام به کش‌روزنی مبالغی کرده که در حال حاضر مبلغ دقیق آن مشخص نیست. فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این فرد پس از این از موسسه خارج شده و با موتورسیکلت مشکی خود فرار کرده است.
سیل رُعب آور در استان های آذربایجان
باران سیل آسا شهرهای مختلف آذربایجان غربی و شرقی را در بر گرفته و پل‌های بزرگ و کوچک زیادی را شکسته و چند تن نیز مفقود شدند و همچنین تعطیلی مدارس را به همراه داشته است. دیروز بارشهای سیل آسا در آذربایجان غربی حوادث کوچک و بزرگ فراوانی را در پی آورد به طوری که بسیاری از پل‌های روستایی در مناطق کوهستانی شهرهایی همچون ارومیه و اشنویه ترک برداشت و شکست و خسارت‌های فراوانی به کشاورزان شهرهای مختلف این استان وارد آمد. همچنین ۱۰ شهرستان آذربایجان شرقی خسارت هایی برا اثر بارش های دیروز دیده اند.
حمله دو جوان مست به خانه زن جوان
دو جوان شرور در عالم مستی با حضور در خانه ها برای اهالی چند خانه ایجاد مزاحت می کردند. به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: چندی قبل ماموران پلیس در برابر پرونده های شرارت دو جوان در محدوده بلوار طبرسی شمالی قرار گرفتند و تیمی از مامورن کلانتری طبرسی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند. سرهنگ بوستانی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دو جوان در نخستین اقدامات ترسناک شان با عربده کشی وارد خانه ای شدند. در ادامه مشخص شد ۲ پسر جوان با حضور در خانه زن جوانی در جلوی اهالی خانه شروع به فحاشی کرده و یکی از آنها جاکفشی را به سمت افراد داخل خانه پرت کرده است و در مرحله بعدی یکی از آنها با چاقو اقدام به خودزنی کرده که دو جوان به کمک اهالی ساختمان از خانه خارج شده اما لحظاتی بعد دو جوان همراه دوستانشان جلوی در خانه حاضر شده و قصد ورود به ساختمان را داشتند که با حضور ماموران افراد شرور پا به فرار گذاشته اند. رییس پلیس مشهد ادامه داد: ماموران با توجه به حساس بودن پرونده به صورت نامحسوس محل رفت و آمد دو جوان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه عصر پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ۲ جوان در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان طبرسی شمالی شناسایی شدند و ماموران با استفاده از قانون به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری آنها شدند. بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این ۲ جوان شرور ادامه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*