اخبار ورزشی

دوندگان استان در رقابت با قهرمانان کشور
دوو میدانی کاران پسر استان در رقابت های قهرمانی کشورامروز به مصاف حریفان می روند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی دوومیدانی پسران کشور امروز و فردا در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار می شود. احمد جعفری ماهوک ، محمد محمودی ، رضا چهاردهی و علی پردل به عنوان دوندگان خراسان جنوبی به سرپرستی صابر صادقی طبس در این مسابقات شرکت دارند.
ترمیم چمن طبیعی استادیوم آزادی بیرجند
مراحل ترمیم چمن طبیعی استادیوم آزادی بیرجند انجام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مراحل ترمیم و پرکردن گودی های ایجاد شده در چمن شماره یک استادیوم آزادی بیرجند توسط پیشکسوت نام آشنای فوتبال استان محمد شبانی و تعدادی از همکاران انجام شد. بعد از انجام این مرحله چمن اصلاح و به استراحت میرود تا برای استفاده ورزشکاران و تیم های فوتبال شهرستان جانی دوباره گیرد.
برگزاری استعدادیابی ووشو در زیرکوه
اولین دوره استعدادیابی ووشوکاران در شهرستان زیرکوه امروز برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این دوره ویژه دانش آموزان پسر و در کلیه مقاطع تحصیلی و رده سنی ۶ تا ۱۸ سال با حضور مربی برجسته کشوری و بازیکنان تیم ملی امروز در زیرکوه حاجی آباد برگزار می شود.
رقابت ورزشکاران کارگر بشرویه برگزار می شود
مسابقات ورزشی ویژه هفته کار و کارگر در بشرویه برگزار می شود. رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری رقابت های ورزشی ویژه کارگران و دارندگان خدمات بیمه تامین اجتماعی با همکاری هیئت ورزشی کارگری بشرویه، حوزه مقاومت بسیج شهید لاجوردی و هیئت های ورزشی برگزار می شود. سید ضیاءالدین حسن زاده میدانی افزود: این رقابت ها در رشته های تنیس روی میز،. دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، والیبال (۴نفر ،۲نفر ذخیره با یک نفر سرپرست جمعا۷نفر) ۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود.
برگزاری مجمع عمومی خیرین ازدواج استان
اولین جلسه مجمع عمومی خیرین ازدواج استان خرداد ماه برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در جلسه ای با حضور اعضای مجمع خیرین ازدواج استان گفت: ازدواج یکی از مهمترین رویدادهای مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد است و باید تلاش کنیم این رویداد مهم برای جوانان به نحوی آسانتر و سهولت صورت پذیرد. دکتر افضل پور افزود: شروع بکار مجمع خیرین ازدواج سرآغازی خوب جهت اجرای برنامه های مثمر ثمر در حیطه کمک به ازدواج جوانان نیازمند و علاقه مند به ازدواج است. گفتنی است در این جلسه مقرر شد نخستین جلسه مجمع عمومی خیرین ازدواج استان تا پایان خرداد ماه برگزار گردد. در این نشست یوسفی رییس بسیج هنرمندان استان، حجت الاسلام نخعی پور مسئول مشاوره مرکز حوزه های علمیه خراسان، نخعی پور رییس کانون مساجد استان و موسس مجمع و شهریاری نماینده سازمانهای مردم نهاد به عنوان اعضای مجمع خیرین ازدواج استان حضور داشتند.
سکوی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر  
بازی تیم پرسپولیس در مقابل تیم پدیده با نتیجه ۴ برصفر پایان یافت و تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر جام خلیج فارس شد. آخرین قهرمانی تیم پرسپولیس با سرمربیگری قطبی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ در مقابل تیم سپاهان بود. پرسپولیس با پیروزی در این بازی ۶۵ امتیازی شد تا دو هفته مانده به پایان لیگ رکورد بیشترین امتیاز در لیگ ۱۶ تیمی را از آن خود کند و سومین قهرمانی خود در لیگ برتر و دهمین قهرمانی در لیگ ایران را به این شکل جشن بگیرد. پدیده نیز ۳۴ امتیازی و در رده نهم جدول باقی ماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*