اخبار ورزشی

استارت رقابت های لیگ کشتی منطقه دو استان
رقابت های لیگ کشتی منطقه دو خراسان جنوبی در دو بخش خردسالان و نونهالان استارت می خورد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی گفت: هفته اول لیگ کشتی خراسان جنوبی با حضور شهرهای نهبندان، سربیشه، بیرجند و قاین در سالن ورزشی الغدیر شهرداری بیرجند پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه جاری برگزار می شود. اطلسی مقدم افزود: متولدین ۱۲/۱۰/۸۳ تا ۱۰/۱۰/۸۵ در بخش خردسالان و بخش نونهالان متولدین ۱۱/۱۰/۸۱ تا ۱۱/۱۰/۸۳ به صورت تیمی و انفرادی در اوزان مختلف با یکدیگر بر روی تشک کشتی رقابت می کنند.
بیرجند میزبان رقابت های
چهارجانبه والیبال پیشکسوتان
رقابت های چهار جانبه پیشکسوتان والیبال در بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ملکی رئیس هیات والیبال استان گفت: رقابت جام پیشکسوتان فقید والیبال(مرحوم حسن رضا عمیدیان و محمد حسین جباری) با حضور تیم هایی از مشهد و زاهدان به میزبانی بیرجند ۴ اردیبهشت ماه و به مدت دو روز برگزار می شود.
برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته یک
 تنیس روی میز استان
رقابت های لیگ برتر و دسته یک تنیس روی میز استان برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: این رقابت ها با حضور ۱۲ نفر ۳۰ فروردین ماه و به مدت ۲ روز در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار می شود. حمیدی افزود: همچنین یک دوره مسابقه تنیس روی میز امیدهای استان برگزار شد که شایان اکبرپور و سهیل بیانی مقام های اول و دوم را کسب کردند و امیرعلی رسانی و نیما حقگو مشترکا سوم شدند.
همایش پیاده روی کونگ فو کاران بیرجند
همایش پیاده روی ورزشکاران کونگ فو و هنرهای رزمی بیرجند در ارتفاعات آبشار چهارده برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رضایی رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی ویژه کونگ فوکاران با حضور حداکثری هنرجویان، مربیان، عوامل هیئت و خانواده هایشان در ارتفاعات آبشار چهارده برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
برگزاری همایش صبحگاهی پیشکسوتان
 و بازنشستگان در بیرجند
همایش ورزش صبحگاهی پیشکسوتان و بازنشستگان در پارک توحید بیرجند برگزار شد. این همایش با حضور مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان دستگاه های دولتی صبح روز گذشته در پارک توحید بیرجند برگزار شد. در این همایش ابتدا ورزش صبحگاهی اجرا و بعد از آن مراسم قرعه کشی بین خانواده ها و بازنشستگان اجرا و به نفرات برتر جوایز نقدی و لوازم ورزشی توسط دکتر افضل پور مدیر کل و خسروی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند از طرف اداره کل ورزش و جوانان، هیات همگانی و بنیاد فرزانگان اهدا شد. شایان ذکر است این همایش با همت هیات ورزش های همگانی شهرستان بیرجند برگزار شد.
رقابت تیراندازان  اهداف پروازی در خور
اولین دوره رقابت تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) در خور شهرستان خوسف برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین دوره مسابقه تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) با حضور ۲۶ تیرانداز در خور شهرستان خوسف برگزار شد. در پایان این رقابت علیرضا توتونی، سید حجت حسینی و علی بهمدی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. گفتنی است این رقابت ها با مربیگیری و داوری مهدی خسروی و با همکاری هیئت تیراندازی نهبندان ، ناحیه و پایگاه مقاومت سپاه پاسداران خوسف، پایگاه بسیج شهید رجایی نوغاب و پایگاه بسیج بخش خور خوسف و مدیر مجموعه استخر نیلوفر بیرجند برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*