آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

وزش باد و افزایش ابر در خراسان جنوبی
کارشناس پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: براساس خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی تا ظهر پنج شنبه احتمال رگبار پراکنده در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست همچنین وزش باد نسبتا شدید لحظه ای همراه با افزایش ابر در بعضی ساعت ها پیش بینی می شود. فاطمه زارعی افزود: بررسی همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی حاکی است، امروز چهارشنبه موقتا افزایش نسبی دمای هوا رخ می دهد و در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه)دمای هوا کاهش می یابد.
بازدید تورها و گروه های غارنوردی از غار بتون سرایان
یک گروه غارنوردی به همراه راهنمایان حرفه ای غار نوردی سرایان از غار زیبای بتون سرایان بازدید کردند. یک گروه ۶ نفره از شهرستان های  چناران و گناباد به همراه راهنمایان بومی شهرستان، پیمایش کامل مجموعه آبشارهای دره سبز رود را نیز انجام دادند.
کاهش ۱۱ برابری کانون های بیماری طاعون در نهبندان
کانون های بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان نهبندان با افزایش واکسیناسیون ، از یازده کانون در سال ۹۴ به یک کانون در سال ۹۵ کاهش یافت.
نظارت دامپزشکی سربیشه بر صادرات ۴ هزار تن فرآورده دامی
سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه از نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از ۴ هزار تن فرآورده خام دامی در پایانه مرزی ماهیرود به کشور افغانستان خبر داد.  سید حمید محمدی گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۵ مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و نیز افزایش صادرات غیر نفتی و حمایت از تولیدکنندگان، شبکه دامپزشکی سربیشه اقدام به اعمال نظارت بهداشتی در مراحل تولید، صدور گواهی بهداشتی و صادرات انواع فرآورده های خام دامی کرده است.
۱۰۴ پروانه بهره ‌‌برداری معدن در نهبندان صادر شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: تاکنون ۱۰۴ پروانه بهره‌‌برداری معدن با ذخیره معدنی بیش از ۹۰ میلیون تن در شهرستان صادر شده است. رضا اردونی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: نهبندان رتبه دوم خراسان جنوبی را از نظر تعداد پروانه بهره‌برداری و گواهی کشف معدن دارد.
هزینه‌ ۳۶۰۰ میلیون ریالی در شبکه‌های توزیع آب روستایی خوسف
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوسف گفت: در سال گذشته به منظور نگهداری از شبکه‌های آبرسانی روستایی در خوسف اعتباری معادل ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. حسین بهالگردی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اغلب روستاهای خراسان جنوبی به سبب خشکسالی‌‌های متوالی در بحث تأمین آب شرب و بهداشتی دچار مشکل شده‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*