آخرین خبر :

یادداشت امروز / برای مسئولان استانم؛حرف مرد ۲ تاست!

مردان بزرگ  تفاوت “ت” با ” ت” را خوب می دانند و با انتخاب “ت تعامل” راه را بر تولد “ت تقابل” می بندند و در این راه گاه حتی از حق خویش هم می گذرند که با احقاق حق مردم، آن حق نیز هزار بار احقاق می شود. مردان بزرگ، با تدبیر، امید را به سلامت به مقصد می رسانند به ویژه که امید در چشم مردمی نجیب اما به محرومیت گرفتار شده باشد. اگر امید به فردای بهتر بر مدار پیشرفت اسلامی باشد. اگر امید به رفع موانعی باشد که از یک دست ساخته نیست و همه دست ها را و توان ها را می خواهد. اگر امید تعالی مردمی باشد که اولویت نخست حکومت اسلام و نظام جمهوری اسلامی است. این اقتضا می کند که همه مدیران و مسئولان ، از مواضع پیش گفته خود به نفع “وحدت انقلابی” گامی به عقب بردارند و با ندیدن خود برای رضای خدا، سیلی محکمی به شیطان تفرقه و اختلاف و منیت بزنند.
این نه تنها کسی را کوچک نمی کند بلکه بر رشادت قامت و شخصیت افراد می افزاید که برای رسیدن به منافع کلان مردم از خویش و نام خویش و حتی آبروی خود بگذرند چه آبرو زمانی می تواند ارزشمند باشد که به سنگ محک در ترازوی الهی تبدیل شود و آوازه زمانی خوب است که با آواز نیک نامی فرهیختگی همراه باشد و الا به منیت، تنه خواهد زد که شیطان را پس از هزاران سال عبادت ، به رجم از بهشت راند و قطعا ما را هم با این خلق به بهشت نخواهد رساند. من همیشه دعا می کنم دولت مردان و آنانی که به نوعی پرچم نظام تعریف می شوند و چشم امید مردم به تدبیر آنان است همیشه عزیز باشند و از خطا و حتی در اندازه “سهو السان” هم دور بمانند و از داوری پیش هنگام دور تر. دعا می کنم اگر به خطا افتادند ، شهامت باز گشت داشته باشند که این رسم مردی است. اجازه می خواهم از باب شمع روشن کردن در برابر خورشید، مسئولان و فرزانگان و فرهیختگان استانم را به این کلام معیار رهبر انقلاب توجه دهم که دکتر قالیباف، نقل کرده است؛ معظم‌له به این سخن حضرت امام (ره) اشاره فرمودند که حرف مرد یکی نیست، بلکه حرف مرد ۲ تاست؛ چراکه وقتی انسان فهمید، اشتباه کرده، باید بگوید اشتباه کردم و اشتباهش را اصلاح کند. بله، ما به شهامت اصلاح اشتباه نیاز داریم و این از مردان انقلاب و دولتمردان، شایسته تر است.
ان شا ا… با اصلاح نگاه ها و تعریف بی تحریف سخنان، همه در کنار هم قرار گیریم برای رفع مشکلات مردم و رساندن خراسان جنوبی به جایگاهی که در تراز مردم انقلابی منطقه باشد. ان شاا… بزرگان منطقه و دولتمردان، با اصلاح مسیر، به ما مردم عادی و عامی و امی، راه درست زندگی کردن را بیاموزند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*