یادداشت امروز / استاندار عذر خواست، شما هم بگذرید

امروز خراسان جنوبی – رضا زنگوئی
غیرت دینی تان محترم. شور مذهبی تان عزیز اما به احترام همان دین و مذهب که بدان غیرت می ورزید، تمام کنید این تحصن را. وقت برجانشستن نیست که گاه اقدام و عمل است ذیل هدایت های رهبرمعظم انقلاب در جبهه اقتصاد مقاومتی. وقت برخاستن است و چون آقا به وحدت عملی می خوانند همه ارکان نظام را معلوم نیست برای تحصنی که پیامش به همه جا رسید دیگر وجهی باشد. تمامش بفرمایید که وقت، تنگ است و شما را نیز بار بر زمین مانده فراوان است، بار ارتقای معارف مردم، بار تعلیم احکام به مردم، بار اخلاقی کردن امور، بار تربیت نسل امروز و فردا و… این همه بار برزمین مانده است و شمایان نشسته اید به تحصنی که هم صدایش شنیده شده است و هم آقای استاندار زبان به  عذر خواهی گشوده است.
حالا به زعم برخی ها دیرتر به خطای “سهواللسان” خود پی برده ، ولی به پوزش خواهی از آن برخاسته است و این می طلبد تا بزرگان و شاگردان مکتب اهل بیت کرامت که زبان شان به بخشش، معلم انسان هاست، بگذارند و بگذرند تا خدا از همه ما بگذرد. عالمان دین برخیزند و مسئولان را به تلاش افزون تر برای جبران کمبود ها بخوانند که امروز انقلابی ترین اقدام کار است و کار است و کار. هرچه هم مانع کار و پیشرفت جامعه شود، ما را از انقلابی گری در تراز اقتصاد مقاومتی باز داشته است و مباد که چنین شود که حرف واجب الاطاعه مقام ولایت برزمین بماند.
حضرات بزرگوار از هردوسوی ماجرا! ما مردم عادی و شهروندان معمولی ، بارها و بارها به ندای شما لبیک گفتیم و برخاستیم. حالا یک بار شمایان- از هر دو سوی ماجرا- خواهش ما را بشنوید و تمام کنید این بحث را که دراز دامنی اش، دامنه تلاش برای پیشرفت منطقه را محدود می کند.
این هم چیزی نیست که شما بخواهید که مطمئنم همه شما خواهان ارتقای ایمان و حفظ حرمت ها و حریم ها هستید. همه شما خراسان جنوبی را آباد و سربلند در تراز انقلاب اسلامی می خواهید پس به تلاش برخیزید و از مباحث تمام شده بگذرید.
آقای استاندار هم به جبران ماجرا، وقت بیشتری برای حوزه فرهنگ بگذارند تا ذمه شان از آن “سهو اللسان ” بری شود. این برای همه بهتر است…

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*