گفته می شود

گفته می شود سید محمد حسینی عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه یکتا (یاران کارآامدی و تحول ایران اسلامی) درباره کاندیدای این جبهه برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری گفت: شورای مرکزی جبهه یکتا، رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی را به عنوان کاندیدای این جبهه به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» معرفی کردند.

 

 

 

گفته می شود غلامعلی رجایی در مراسم اربعین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان بهشهر گفت: بیخود می‌کنند آن‌هایی که می‌گویند مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی کار نظام بود چرا باید نظام جمهوری اسلامی ایران نیروی ارزشمند خود را از میان بردارد برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. علت مرگ آیت‌الله هاشمی ایست ناگهانی قلبی بود و سزای صبر ایشان را خداوند در تشییع باشکوه ایشان پاسخ داد و مردم به صورت خودجوش احترام و محبت خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

 

گفته می شود احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، مشاور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری به نامه‌نیوز گفت: جای تاسف است که هر کسی در کشور به خودش اجازه بدهد، اعلام کاندیداتوری کند بدون این که شان و جایگاه و توان خود را در نظر بگیرد. آقای بقایی و امثال وی در دادگاه محکومیت و پرونده دارند و این که چگونه به خود جرات می‌دهند، جای بسی تعجب و تاسف دارد. این طیف فکر می‌کنند حافظه مردم آن قدر ضعیف است که کارها و فسادهایی که در ۸ سال گذشته انجام داده‌اند، از ذهن مردم پاک می‌شود! عجیب است که به خود حق می‌دهند که در انتخابات حضور پیدا کنند

 

 

 

 

گفته می شود مهرداد بذرپاش که امروز در جمع دانشجویان دانشگاه اراک اظهار داشت: نام اراک از دیرباز با صنعت کشور عجین شده و پیوند خورده است و ماشین سازی اراک از مشهورترین نمادهای صنعتی کشور است که در این شهر قرار دارد. نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سیل بی‌تدبیری کشور را بحران زده کرده است، گفت:‌ کسانی که نمی‌توانند ساده‌ترین امور مردم را اداره و مدیریت کنند باید بروند چرا که مردم از آنها گلایه دارند و آنها را حذف خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*