گفته می شود

گفته می شود مشاور ارشد شاهزاده بن سلمان اعلام کرد فرمان مهاجرتی ترامپ با هدف جلوگیری از ورود تروریست‌ها به آمریکا اتخاذ شده است. “محمد بن سلمان”، جانشین ولیعهد عربستان پس از دیدار با “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ “دوست واقعی مسلمانان” است و دستور اجرایی او مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی کشور‌ها به آمریکا، به منظور هدف قرار دادن “اسلام” نیست.

 

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را ضعیف عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم اقتصاد و صنعت کشور متحول شود افراد انقلابی باید وارد میدان شوند و کشور را از مشکلات معیشتی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی نجات دهند.

 

 

 

 

گفته می شود آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: متأسفانه برخی از استاندارها بدون فکر، سخن گفته و باید برای آنان کلاسهای آموزشی برگزار شود تا با مردم، شرایط و خط قرمزهای آنان آشنا شوند. استاندار خراسان جنوبی با مردم درگیر است؛ چون نه ایران شناسی او مناسب است؛ نه اسلام شناسی اش، این مشکل در شیراز نیز وجود دارد و از همه بدتر استاندار سیستان و بلوچستان، تعادل میان شیعه و سنی را برای بت بزرگی به نام آراء انتخاباتی به هم زده است.

 

 

 

گفته می شود معاون حقوقی رئیس جمهور در آخرین روزهای سال ۹۵، در بازدید خود از خبرگزاری ایسنا به تحلیل شرایط پیش روی رییس دولت یازدهم در انتخابات۹۶ پرداخت و درباره برخی اظهارات نسبت به یک دوره ای شدن دولت حسن روحانی گفت: با شناختی که از جامعه دارد معتقد است که روحانی در مرحله نخست انتخابات ۹۶ با رای خوب پیشگام خواهد شد.انصاری درباره تشدید حملات و تخریب ها علیه دولت و شخص رئیس جمهور در آستانه انتخابات سال ۹۶ به پیش بینی های خود از تشدید این حملات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که جریان تخریب‌گر برای تخریب شخص آقای روحانی و دولت ایشان تدارک وسیعی دیده است.

 

 

 

 

گفته می شود ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با میزان با تاکید بر اینکه من اعتقادی ندارم که استخدام دولتی صورت بگیرد، گفت: دولت ما به اندازه کافی متورم هست و تعداد نیروهایش هم زیاد است اما باید در بخش خصوصی شرکت های دانش بنیانی که در کشور تشکیل شده را حمایت کند تا بتوانند اشتغال قابل توجهی ایجاد کنند. موسوی لارگانی با بیان اینکه من اعتقاد ندارم که استخدام دولتی صورت بگیرد، اظهار داشت: برای سال ۹۶ هیچ مبلغی جهت استخدام تخصیص داده نشده است و به جای هر ۵نفر بازنشسته یک نفر مشغول به کار می شود.

 

 

گفته می شود نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازداشت برخی مسئولان کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب و همچنین نحوه بازداشت احسان مازندرانی مدیر روزنامه فرهیختگان خواستار توضیح وزیر اطلاعات درباره موضوع شد و گفت که اگر پاسخ قانع کننده داده نشود سوال از وزیر یا استیضاح وی در مجلس پیگیری خواهد شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*