گفته می شود

 

گفته می شود بسیج دانشگاه‌‌های امیرکبیر، شهید بهشتی، صنعتی شریف، امام صادق(ع)، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس ضمن ابراز تاسف از خود سوزی همسر یک جانباز، تصریح کردند: تاخیر در قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس مصداق ظلم به خانواده‌ شهدا است. آنان اظهار داشتند: سوال اینجاست که چرا بنیاد شهید با حجم انبوهی از املاک در انجام ماموریت خود که همانا خدمت رسانی به خانواده های شهدا و جانبازان است عملکرد مناسبی ندارد؟ در پاسخ باید گفت ریشه عملکرد ضعیف بنیاد چیزی جز ناکارآمدی و فساد مدیران این بنیاد نیست.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر اینکه تغییرات اخیر در دانشگاه‌ها صددرصد سیاسی است، گفت: دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم شعور ندارند. به جای پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی و عذاب الهی می‌کند.

 

 

 

گفته می شود بر پایه نتیجه نهایی نظرسنجی آنلاین «تابناک»، نزدیک نیمی از مردم یعنی ۴۸٫۷۲ درصد تأکید بیش از حد بر تئوری و دوری جستن از اقدام عملی را مهم ترین نقطه ضعف رئیس جمهور اعلام کردند. ۲۶٫۶۸ درصد از خوانندگان نیز عدم آشنایی او با نیازهای عامه مردم را به عنوان نقطه ضعفش اعلام کردند. در این بین ۱۸٫۳۷ درصد از رأی دهندگان نیز توجه ناکافی به توانایی های داخلی و ۶٫۲۲ برخوردهای تند رئیس جمهور با مخالفان و منتقدان را نقطه ضعف «حسن روحانی»، دانستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*