گفته می شود

گفته می شود نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان این‌که تلاش اصولگرایان برای دستیابی به اجماع از طریق نظرخواهی نشان‌دهنده استیلای فرهنگ سیاسی مدنظر اصلاحات در جامعه است، توفیق اصولگرایان در این راستا را غیرممکن دانست و گفت: احمدی‌نژاد یک مهره سیاسی سوخته و کاندیداتوری بقایی نیز شوخی است.حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری با اشاره به حضور کاندیداهای متعدد در اردوگاه اصولگرایان برای رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام کرد: به نظر می‌رسد، جریان موسوم به اصلاح‌طلب موفق به طرح فرهنگ خود در جامعه شده‌اند.او ادامه داد: بر این اساس، همین که اصولگرایان به این نتیجه رسیده‌اند که نیروهای خود را کنار هم جمع کنند و با مشورت و رای‌گیری کار را پیش ببرند، نشان می‌دهد فرهنگ مشارکت سیاسی، نظرخواهی و اتکا به رای‌گیری مدنظر اصلاحات در جامعه بسط و گسترش و استیلا یافته است.

 

 

گفته می شود شورای شهر استان گیلان که طی دو سال گذشته صحنه کشمکش های گسترده بود این بار هم خبر ساز شد تا جایی که منابع محلی از یک زد و خورد شدید و بستری شدن یکی از اعضای شورا خبر دادند.ضرب وشتم سه نفر از اعضای شورای شهر شفت گیلان در جلسه عصر امروز منجر به شکسته شدن دست یکی از این اعضا شد. پیش از این شورای شهر رشت میدان درگیری میان اعضا بود و به دلیل سوء مدیریت و اختلاس های گسترده چندین عضو این نهاد به تهران احضار شده و زندانی شدند.

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این هیات، اظهارات کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد را در تضاد با امنیت ملی دانست گفت: در این راستا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد تذکر داد.

 

 

 

گفته می شود مهدی کوچک زاده در صفحه اینیستاگرام خود نوشت: آقای لاریجانی نگفته که برطبق بند ٣ ماده ٢۴ آیین نامه داخلی مجلس تصویب حقوق مالی نمایندگان توسط هیئت رئیسه انجام می شود و نمایندگان به میل و دلخواه خود دریافتی ندارند و اگر افشای این دریافتی ها مایه ننگ است اول ننگ آن برای تصویب کننده آن که هیئت رئیسه است می باشد.

 

 

 

ستاد روحانی فعال شد

ستاد روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری در سه سطح تشکیل می شود، سطح اول تحت ریاست محمدعلی نجفی است. وظیفه ی تشکیلات زیر نظر نجفی، تنظیم برنامه ها و سیاست های کلان و به نوعی یک اتاق فکر تمام عیار است. سطح دوم، ستاد مرکزی است که ریاست آن برعهده ی محمد شریعتمداری است. نجفی و شریعتمداری به منظور فعالیت و راه اندازی ستادهای هر دو استعفا می دهند.مرتضی بانک رئیس ستاد شهرستان های روحانی خواهد بود. سطح سوم نیز اقشار، گروه ها و احزاب مختلف است که نمایندگانشان را به ستاد مرکزی معرفی می کنند. رویداد این خبر را منتشر کرد.

 

 

واکنش شورای نگهبان به مصوبه افزایش حقوق مدیران
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگو با میزان درباره هجمه‎های برخی از رسانه‎ها نسبت به رویکرد شورای نگهبان پیرامون افزایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران دولتی اظهارکرد: شورای نگهبان نسبت به هرمصوبه‎ای که به این نهاد ارجاع داده می‎شود اعلام‎نظر می‎کند و نسبت به این مصوبه هم طبق روال عادی نظر خود را ارائه کرده است.وی افزود: ایرادی که شورای نگهبان نسبت به بند ۱۰ ماده ۳ قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای که تصویب شده بود می‎توانست موجب یک وضعیتی شود که مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم کند.سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان نگاه و رویکردش به این بند طبق معیارها و ضوابطی بود که در این بند تنظیم شده بود از این رو نظر شورای نگهبان این بود که اگر ضوابطی روشن‎تری تعریف شود ایراد شورای نگهبان مرتفع خواهد شد.کدخدایی گفت: ما در شورای نگهبان نگاهی به میزان پرداخت‎ها، رقم‎ها و دستمزدها نداشتیم و تنها نظر خود را اعلام کردیم.
ادعای رشد ۱۸۹ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در دولت یازدهم
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم شاهد ارتقای زنان در پست‌های ارشد مدیریتی بوده‌ایم به گونه‌ای که ۱۸۹ درصد پست مدیریتی زنان در دولت یازدهم رشد کرده است.به گزارش ایسنا، علی ربیعی در کنگره زنان موفق ایران که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد افزود: رئیس جمهور بارها نسبت به رعایت عدالت جنسیتی به وزرا تاکید کردند به گونه‌ای که زنان در شرایط برابر به علت زن بودن کنار گذاشته نشوند.وی تصریح کرد: نظریات افراطی فمنیستی حساسیت برانگیز هستند و به جای پرداختن به آنها باید به موانع حضور زنان در جامعه و اصلاح ساختارها توجه کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*