گفته می شود

گفته می شود نادران نماینده سابق مجلس گفته در گذشته گفتیم دولتی که وزیرانش از مدیرانی تشکیل می‌شود که در دولتی پرورش یافته‌اند که ویژه‌خواری و رانت را حرام نکرده و به بهانه خصوصی‌سازی به اموال بیت‌المال دست‌درازی کرده، دولت مبارزه با فساد نیست. امروز می‌گویم دولتی که وزرایش از قاچاقچی‌ها حمایت می‌کند، نمی‌تواند ادعای مبارزه با فساد داشته باشد و چنین ادعایی، ادعایی مضحک است.

 

 

 

گفته می شود رئیس جبهه اعتدال گفت: ما علی‌رغم حمایت از آقای روحانی می‌خواهیم برنامه‌هایی که در چهار سال گذشته اجرایی نشد و بر زمین ماند را اجرایی کند. غلامعلی عرب‌خدایی با اشاره به آخرین تاکتیک‌های انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: ما بنا داریم برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کنیم چرا که تفکر ایشان را قبول داریم.وی افزود: آقای روحانی باید با اقتدار مدیرانی که در بدنه دولت ناکارآمد هستند به ویژه در استان‌ها و یا آنگونه که باید و شاید به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌کنند را در کابینه دوم کنار بگذارد.

 

 

 

گفته می شود طی چند روز گذشته مسئولان ورزش مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال آوران ورزش ایران در سال ۹۴ را با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش برگزار کردند.   سهم مدال آوران تالو که نایب قهرمان مسابقات جهانی اندونزی بودند ۵ سکه طلا بود.  اما محسن احمدی عضو تیم تالو (دوئلین) کشورمان به پاداشی که از سوی مسئولان ورزش و دولت پرداخت شده، به شدت معترض است. دارنده نشان طلای مسابقات جهانی تالو به فترس گفت: این پنج سکه را به رئیس جمهور کمک می‌کنم تا برای برگزاری انتخابات سال آینده هزینه کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*