گفته می شود

گفته می شود دکتر احمدی نژاد در نامه ای ۹ صفحه ای خطاب به ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا نوشت:« از فضای سیاسی و رسانه ای آمریکا چنین استنباط می شود که نتیجه انتخابات بر خلاف روال معمول و خارج از اراده و پیش بینی هیات حاکمه و جریان اصلی پشت صحنه سیاست آمریکا بوده است.مواضع حزب رقیب و برخی از اعضای حزب شما و اغلب رهبران غربی نیز همین مطلب را القاء می کند. صرفنظر از صحت و سقم آن ، انتخابات اخیر ، بخشی از مطالبات واقعی و انباشته مردم آمریکا را آشکار کرد.با استقبال از این امر و با امید به تاثیرگذاری ، موضوعاتی را با شما در میان می گذارم.

گفته می شود اسفندیار رحیم مشایی امروز در کنفرانس خبری‌اش که درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی برگزار شد گفت: می گویند بقایی آمده تا رای روحانی را زیاد کند، باید گفت آنها (روحانی) رای ندارند امید آنها هم شما (اصولگرایان) هستید!با عملکردی که دولت روحانی داشته قاعدتا نباید رای بیاورد اما تبلیغ می کنند که اگر به ما رای ندهید اینها (اصولگرایان) رای خواهند آورد!عدم ورود احمدی نژاد موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات شده اما با ورود بقایی تلاش می کنیم مانع کاهش آرا شویم.

سایه سنگین رکود بر بازار زعفران

غلامرضا میری در گفتگو با مهر اظهارداشت: درحال حاضر رکود بر بازار زعفران حاکم و گردش معاملات متوقف شده است. وی با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار تفاوت چندانی نسبت به روزهای گذشته ندارد، گفت: هم اکنون حداقل قیمت هرکیلوگرم زعفران ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر نرخ طلای سرخ ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است. نایب رئیس شورای ملی زعفران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنوز گمرک آمار صادرات این محصول را در ماه‌های دی و بهمن اعلام نکرده است، اضافه کرد: سال گذشته براساس آمار گمرک، بیش از ۱۱۳ تن زعفران از کشور صادر شد که پیش بینی می‌کنیم میزان صادرات این محصول در سال‌جاری نیز به همان اندازه یا مقداری بیشتر باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*