گفته می شود

گفته می شود صادق زیباکلام از فعالان سیاسی کشور در اظهارات انتقادآمیزی عملکرد محمدرضا عارف را زیر سؤال برد. وی با اشاره به این موضوع که تلاش زیادی کرده تا عارف و هم‌قطارانش بتوانند وارد مجلس شوند گفته است: آنها عرضه نداشتند یک کمیسیون را بگیرند؛ عرضه نداشتند یک نطق قبل از دستور بگیرند؛ یک مشت آدم که اصلاً معلوم نیست چرا رفته‌اند مجلس؛ کسانی که ما این همه دویدیم تا بتوانند وارد مجلس شوند.

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همچنان که در نظام سلامت نیاز به تشخیص و تجویز های صحیح داریم و یک تشخیص غلط می تواند هزینه های سنگین و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد در تامین امنیت یک کشور و مسایل سیاسی نیز تشخیص های غلط هزینه های سنگین به دنبال خواهد داشت، همچنانکه توهمات می تواند سلامت یک بیمار را به خطر بیندازد گزاره های مجهول در سیاست نیز می تواند امنیت یک کشور را در معرض خطر قرار دهد.جلیلی افزود: از تجویزهای غلط آن است که به خواست دشمن منابع قدرت را کنار بگذارید. کسی که اختلاس را معوقه بانکی تشخیص دهد همان عواقبی را دارد که کسی سرطان را سرماخوردگی تشخیص دهد!سعید جلیلی ادامه داد: تشخیص های غلط نسخه پیچیدن های غلط می آورد و در این روند حقوق بگیران نجومی ذخیره های نظام معرفی می شوند.

 

 

گفته می شود بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به استرالیا سفر کرده، در سخنانی در شهر سیدنی مدعی شد بلندی های جولان هرگز به سوریه باز نخواهد گشت.بنیامین نتانیاهو گفت: من تغییراتی را در خاورمیانه می بینم. بسیاری از کشورهای عربی اذعان دارند که از سوی تروریسم تهدید می شوند. این مسأله به من امید می دهد؛ چرا که همکاری با این کشورها شاید سبب شود صلح میان ما و آنها و در نهایت با فلسطینی ها پیش رود

 

گفته می شود رئیس جمعیت هلال احمر درباره تلفات زلزله احتمالی تهران گفت: فرکانس زلزله تهران خیلی نزدیک است و حداقل بالای ۲۰۰ هزار نفر کشته می‌شوند. ضیائی با اشاره به اینکه آمادگی مردم و مسئولان برای مقابله با زلزله احتمالی در تهران بسیار کم است، گفت: نمی توان از وقوع زلزله در تهران بی توجه گذشت واقعا فکر این زلزله شب‌ها به یکی از دغدغه‌های من تبدیل شده است که اگر چنین اتفاقی بیفتد ما چه کاری در مقابل آن می‌توانیم انجام دهیم..

 

گفته می شود رئیس سازمان بهزیستی در عجیب‌ترین واکنش به خبر ضرب و شتم کودک سه ساله در مهدکودک؛ انحلال غیررسمی سازمان بهزیستی را اعلام کرد. در پی انتشار خبر دردناک ضرب و شتم یک کودک سه ساله در مهد کودک، رئیس سازمان بهزیستی واکنشی نشان داد که از فرط تعجب برانگیز بودن، باور ناپذیر به نظر می‌رسد؛ واکنشی برنامه ریزی شده که ظاهرا منتظر وقوع حادثه ای مشابه خبر فوق بودند تا آن را به استحضار عموم برسانند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*