آخرین خبر :

پراکندگی جمعیت دراستان خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده است

استاندار خراسان جنوبی در دیدار معاون پارلمانی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: خراسان جنوبی در برخی از زمینه ها از شاخص های کشوری عقب تر است از این رو رفع بسیاری از این مشکلات نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری است. مهندس سید علی اکبر پرویزی، به موضوع ساخت خانه های عالم در روستاها اشاره کرد و افزود: امید است مسئولین کشوری در این زمینه توجه ویژه ای به خراسان جنوبی داشته باشند تا بتوان علاوه بر افتتاح پروژه های ناتمام در راستای استفاده مناسب از فضاهای در اختیار اقدامات اساسی صورت داد. وی به پراکندگی جمعیت در استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از مشکلات استان اشاره کرد و افزود: این امر موجب شده تا خدمت رسانی به مردم استان نیز با مشکلاتی مواجه شود. وی ضمن اشاره به مشکل اعتبارات جاری سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: امید است در این زمینه نیز توجه ویژه ای به استان خراسان جنوبی صورت گیرد. معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نیز در این دیدار گفت: در کنار تبلیغات سنتی ، استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی در تبلیغات امور دینی و مذهبی مورد توجه قرار دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ناصرالدین نوری‌زاده ،همدلی و همگرایی را دو اصل مهم در جهت خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: خوشبختانه ظرف ۳۷ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات و اقدامات بسیار مناسبی در راستای خدمت به مردم در حوزه های مختلف صورت گرفته است.
وی توجه به منویات رهبر معظم انقلاب را در تمامی زمینه ها مهم و بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در حوزه ترویج فرهنگ دینی نیز فرمایشات رهبری به عنوان یک دستورالعمل جامع و کامل مورد توجه مسئولین امر قرار دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*