آخرین خبر :

وزیر اطلاعات: هیچ مدیر دو تابعیتی معرفی نشده / آمارهای منتشره قابل تایید نیست

وزیر اطلاعات با اشاره به اعلام قبلی خود مبنی بر اینکه هر کس مصداقی درباره مدیران دوتابعیتی دارد آن را تا وقت اداری روز چهارشنبه معرفی کند، گفت: تاکنون هیچ مصداقی درباره مدیر دوتابعیتی به وزارت اطلاعات معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات معاون اول قوه قضاییه پیرامون مدیران دوتابعیتی و بی اطلاعی وزارت اطلاعات این موضوع ، افزود: اگر اطلاعات نداشته باشیم که جرم نیست، ما احتمال می دهیم که نباشد و به همین دلیل عنوان می کنیم اگر کسی مصداقی در این زمینه دارد اعلام کند.
وی ادامه داد: اگر عنوان می کنند که مدیر دو تابعیتی در کشور است بگویند ما رسیدگی می کنیم، اعلام کردیم تا روز چهارشنبه اعلام کنند که تا این لحظه کسی را به ما اعلام نکرده اند.
وزیر اطلاعات گفت: اعلام عمومی این مساله در حالی که مصادیق آنچنانی ندارد به فرض یک، دو، سه، چهار و پنج مورد وجود داشته باشد آیا در حدی است که به عنوان یک موضوع مبتلابه کشور به صورت علنی به آن پرداخته شود و ذهنیت جامعه به خاطر وجود پنج مسوول دوتابعیتی مشوش شود؟ در حالی که من که تا کنون بر این باور هستم ما یک نفر هم نداریم، اگر هست بگویند.
علوی افزود: اگر یک، دو،سه، چهار و پنج مورد مدیر دو تابعیتی است، آیا این ها را باید به صورت اداری حل و فصل کرد یا به عنوان یک مساله عمده کشور روی آن سر و صدا کنیم؟
وی در خصوص آمارهای منتشر شده درباره مدیران دو تابعیتی نیز گفت: تا کنون مرجع رسمی شناخت دو تابعیتی ما هستیم، شبکه اطلاع یابی داریم که اگر فردی دو تابعیتی است از حضورش در ساختار مدیریتی نظام مطلع شویم کما اینکه مواردی که بوده مطلع شدیم و تذکر دادیم و از مسوولیت فاصله گرفتند.
وزیر اطلاعات افزود: مسوول این موضوع ما هستیم، تا کنون یک مورد نیز سراغ نداریم، اگر باشد دیگران اطلاع دهند تا رسیدگی کنیم، هیچ کدام از آمارهای منتشر شده در این زمینه را تایید نمی کنیم.
علوی در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر عضوگیری داعش در سیستان و بلوچستان نیز گفت: در سیستان چنین خبری نداشتیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*