وزیر اطلاعات: داعش مولود توطئه آمریکایی اسرائیلی است

وزیر اطلاعات گفت: گروه تکفیری داعش مولود توطئه آمریکایی و اسرائیلی بوده و هدف آن ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان در سنندج افزود: هیچ وقت جمهوری اسلامی مسئله تکفیری ها را با اهل سنت مرتبط نمی کند.
وی با اشاره به مخالفت های اهل سنت با جریان های انحرافی تصریح کرد: اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.
وی ادامه داد: حرف علمای اهل سنت و ائمه جمعه در میان مردم خریدار دارد و نمود عینی این مهم دعوت عمومی ائمه جمعه برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که خوشبختانه این دعوت با استقبال گسترده مردم همراه شد.
وزیر اطلاعات گفت: دشمن با عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم است و مردم باید نگران این موضوع نباشید و همچنان ضمن حضور در صحنه از نظام و انقلاب دفاع کنید.
وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه گفت: همه ید واحده یک امت هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می کنیم و به همین دلیل باید فاصله دلها کم شود.
وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات توطئه های زیادی علیه کشور را خنثی کرده و هر ساله ضریب امنیتی کشور افزایش یافته است
علوی با اشاره به توطئه های بی پایان دشمن یادآور شد: امروز تمام دنیا بسیج شده است تا در جمهوری اسلامی اتفاق امنیتی بیافتد، که اگر ما باهم باشیم دشمن ناامید و مایوس می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز سه شنبه به منظور شرکت در چند برنامه مختلف وارد سنندج مرکز کردستان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولین استان قرار گرفت.
شرکت در همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی، نشست با ائمه جمعه استان کردستان، همایش نخبگان و متنفذین و شورای تامین از جمله برنامه های وزیر اطلاعات در سفر به استان کردستان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*