آخرین خبر :

وحدت نیروهای مقید به انقلاب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

دومین اجلاس سالانه مجمع عالی بسیج استان روز گذشته در محل سالن همایش های امام علی (ع) مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند برگزار شد.
رئیس مجمع عالی بسیج استان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه کارگروه های دهگانه مجمع بسیج استان در طول سال گذشته نشست های تخصصی زیادی برگزار کردند و برآیند و نتیجه همفکری نیروهای متخصص بسیج تدوین سند و برنامه های سال بود، گفت: طرح ها و پیشنهاداتی در خصوص این طرح های پژوهشی از کارگروه های دهگانه داشتیم و با توجه به اینکه قرار بود یک سوم بودجه های بسیج در اختیار مجمع قرار گیرد تا از طریق مجمع کارها به سرانجام برسد، درنهایت دو طرح ارسال شده به شورای عالی بسیج استان مصوب و آماده اجرا شد.
هرکجا به حرف ولی فقیه عمل نکرده ایم حاصلی نداشته ایم
در ادامه یکی از کارشناسان مسائل سیاسی کشور به عنوان سخنران اصلی این جلسه، گفت: موقعیت و شرایطی که در حال حاضر در آن امتحان پس می دهیم فوق العاده ویژه است و به تعبیر مقام معظم رهبری جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز است. رضا زاده در خصوص دلایل این پیچ تاریخی نیز گفت: یکی از دلایل این است که مقام معظم رهبری این را می فرمایند و مصلحت واقعی امت هم در سخن امام متبلور است زیرا ایشان برای رأی یا پست و مقام سخن نمی گویند. ضمن اینکه نگاه به تحولات منطقه و جهان نیز این سخن را ثابت می کند شرایط جهان، شرایطی عادی نیست. وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از همان ابتدای مذاکرات می فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستم، اظهار کرد: با این تعبیر مقام معظم رهبری، امسال صدای مرگ بر آمریکا در کشورمان بلندتر شد و کسی جشن برجام نگرفت در حالی که بعضی به دنبال برجام دو و سه و چهار هم بودند و لذا تجربه ثابت کرده جایی که به حرف ولی فقیه عمل نکرده ایم حاصلی نداشته ایم و اگر متضرر شده ایم که دیگر هیچ. وی تصریح کرد: موثرترین راهکار آن مقابله با نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.
وحدت نیرو های مقید به انقلاب یک ضرورت
 اجتناب ناپذیر است
رضازاده همچنین گفت: امروز هر کس در هر کجا در راستای تغییر ذائقه مردم و تضعیف دیانت، معنویت و مذهب جامعه گام بردارد در عمل کردن اهداف نفوذ سیاسی فرهنگی به دشمن کمک کرده است. پیروزی و شکست ما در برابر جریان نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، بسیار حائز اهمیت است و لذا وحدت نیروهای مقید به انقلاب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و اگر وحدت کردیم و برای انقلاب توان گذاشتیم، ان شاءا… آینده خوش است.
برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج استان
در ادامه این جلسه از برگزیدگان طرح ها و اقدامات ابتکاری مجموعه رده های محلات تحت امر بسیج محلات و بقاع متبرکه استان تجلیل شد. سپس بیانیه مجمع عالی بسیج استان قرائت شد که با تکبیر حضار مورد تأیید و تأکید قرار گرفت. در پایان نیز انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج استان برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*