علی بخشی به فارس خبر داد ۵ نامزد ریاست جمهوری جبهه مستقلین و اعتدالگران مشخص شدند/ روحانی اولویت سوم اعتدالیون

خبرگزاری فارس: ۵ نامزد ریاست جمهوری جبهه مستقلین و اعتدالگران مشخص شدند/ روحانی اولویت سوم اعتدالیون

سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از انتخاب ۵ نفر از میان ۱۶ نامزد مورد حمایت این جبهه برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

راضیه علی بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره آخرین تحولات و تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی در این جبهه اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران امروز برگزار و مصوب شد تا اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین شوراها در تهران و مراکز استانها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه‌ای نشود.

وی افزود: قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران ۸۹۳ رای، علی مطهری نایب رییس مجلس با ۷۶۸ رای، حسن روحانی رییس جمهور فعلی با ۵۸۷ رای، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور با ۵۲۳ رای، محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیات تخلفات ریاست جمهوری با ۴۸۵ رای، ۵ نفر از ۱۶ نفر هستند که بالاترین مقبولیت را در جامعه آماری هزار نفری داشتند.

علی بخشی در ادامه افزود: در رابطه با اسامی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران و مراکز استانها نیز که تاکنون ۱۴۶ نفر در تهران و ۳۲۲ نفر در مراکز استانها شناسایی شده‌اند و همانند مجلس دهم عمل خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تاکید کرد: مقرر شده فعلا اظهار نظر نکنیم و پس از مشخص شدن افراد واجد شرایط و تایید صلاحیت شده اظهار نظر شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*