آخرین خبر :

سیاست ها و برنامه پنجم در زمینه راه و آب در استان اجرا نشده است

رئیس میز خراسان جنوبی در مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی میز به منظور بررسی مسایل و مباحث فرهنگی استان در هفته آینده خبر داد.
حجت الاسلام موسی قربانی به خبرنگار ما گفت: در این جلسه که یکشنبه هفته آینده به ریاست مهندس گلرو برگزار می شود افرادی از استان هم دعوت شده اند که به اتفاق مباحث و مسایل فرهنگی استان را مورد بررسی قرار خواهند داد. وی با بیان اینکه جلسات میز استان در مجمع تشخیص مصلحت نظام روزهای یکشنبه آخر هر ماه برگزار می شود، اظهار کرد: روز یکشنبه آخر بهمن ماه این نشست به دلیل عدم حضور اعضا برگزار نگردید اما همانطور که اشاره شد جلسه کارگروه فرهنگی روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود. به گفته حجت الاسلام قربانی در بحث امور زیربنایی، راهها و آب به عنوان دو نیاز اصلی و اولویت دار استان در دستور کار میز استان قرار دارد و استان خراسان جنوبی در هر دو مورد از متوسط کشوری خیلی عقب است.
رئیس میز استان در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در بحث راهها گزارشاتی را تهیه کرده ایم و در بحث آب نیز با دعوت از مسئولین وزارت نیرو گزارشی را در حال تهیه داریم و در نهایت این گزارشات را پس از تنظیم به دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت ارائه می دهیم.
وی افزود: از آنجا که تنظیم سیاست های کلی و نظارت بر اجرای آن از اختیارات مقام معظم رهبری است و ایشان بحث نظارت را به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کرده اند، گزارشات نظارتی تهیه شده در میز استان نشان می دهد سیاست های کلی و قانون برنامه در زمینه راهها و آب در استان اجرایی نشده و استان از اهداف مدنظر عقب است. وی تصریح کرد: این گزارشات در نهایت به مقام معظم رهبری منتقل می شود و ایشان هم دستورات لازم را صادر می فرمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*