حوادث

سلطان جعل و کلاهبرداری دستگیر شد
دادستان کرمان از دستگیری سلطان جعل و کلاهبرداری در استان کرمان خبر داد و گفت: این فرد با ادعای داشتن سمت بسیار مهم در نهادهای نظامی و امنیتی و حکومتی به طعمه های خود نزدیک شده و در مدت زمان کوتاهی کارت پایان خدمت و گواهی پایان دوره آموزشی برای آنان صادر می کرد. وی اظهار کرد: در پی وصول گزارشاتی به دادسرای کرمان مبنی بر فعالیت یک باند حرفه ای در زمینه صدور کارت پایان خدمت در کشور، مقابله با این باند در دستور کار بازپرس ویژه شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و شعبه ویژه مقابله با جعل و کلاهبرداری و مامورین ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: در مراحل تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این باند در چندین استان از جمله استانهای هرمزگان، اصفهان، یزد، استان مرکزی، فارس، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان فعالیت داشته و با اخذ مبالغ کلانی از مشمولان به آنان کارت پایان خدمت جعلی تحویل داده اند.
کشف جسد کودک سه‌ساله مفقودشده در جوی آب
کودک سه ساله مشهدی که در یک جوی آبی مفقود شده بود، جسم بی جانش بالاخره کشف شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در گفتگو با ایرنا، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ به سازمان اعلام شد و امدادگران به محل حادثه واقع در چهارراه ورزش اعزام شدند.
مهدی رضایی افزود: مادر کودک متوجه مفقودی فرزندش شده بود که با چک کردن دوربین های مغازه مجاور مشخص شد این کودک به داخل جوی پر از آب سقوط کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*