آخرین خبر :

تکمیل ۶۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی تا شهریور سال آینده

وزیر بهداشت گفت: بالغ بر ۶۰ پروژه تا شهریور ماه ۹۶ در حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی تکمیل می شود. حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان رازی و آغاز ۱۰۱ پروژه بهداشت در خراسان جنوبی اظهار داشت: در مرکز خراسان جنوبی شاهد بهره برداری از طرح هایی هستیم که باعث کاهش‌ آلام و درد و رنج مردم استان می شود. وی افزود: امیدواریم در بیمارستان جدید رازی که بسیار زیبا و مجهز و با اساتید مجرب و کادری بسیاری خوب است، اقدامات خوبی برای مردم انجام شود.
وی افتتاح بیمارستان رازی را عیدی خوبی برای مردم خراسان جنوبی دانست و گفت: ما به اندازه همه عمر تاریخ استان، تخت بیمارستانی در چند سال اخیر به بهره برداری رسانده ایم.
دکتر هاشمی به اقدامات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: راه اندازی بیمارستان رازی با ۲۸۶ تخت و ساخت و تجهیز مرکز رادیوتراپی ایران مهر از جمله این اقدامات است.  وی تصریح کرد: اکثر کار مرکز رادیوتراپی توسط خیران انجام شده است و تجهیز و بهره برداری از این مرکز برعهده وزارت بهداشت بوده است. وی ادامه داد: افتتاح کلینیک تخصصی، بهسازی و افتتاح بخش دیالیز بیمارستان قاین، افتتاح دو پایگاه اورژانس هوایی در بیرجند و طبس و توزیع ۴۸ دستگاه آمبولانس مجهز در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در خراسان جنوبی است.  وزیر بهداشت راه اندازی بخش جراحی مغز در شهرستان های قاین، فردوس و طبس را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: افزایش های تخت های ویژه در بیمارستان های استان، آغاز عملیات ساخت کلینک تخصصی قاین و فردوس و راه اندازی ۲۲ اتاق ویژه زایمان طبیعی از دیگر خدمات بوده است.  وزیر بهداشت از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در اوایل سال ‌آینده خبر داد و گفت: این سفر که قرار بود اواخر امسال انجام شود به دلیل تراکم سفرهای خارجی رئیس جمهور به اوایل سال ‌آینده موکول شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*