تاکید استاندار بر بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان


استاندار خراسان جنوبی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: دولت تدبیر و امید در راستای کمک به اقشار مختلف مردم ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت سود تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان به افرادی که از سال ۸۰ به بعد تسهیلات اخذ کرده اند و موفق به پرداخت آن نشده اند، در نظر گرفته است.
مهندس سید علی اکبر پرویزی، با بیان اینکه این امر کمک بسیار خوبی به اقشار مختلف مردم خواهد بود، افزود: مسئولین ذی ربط اطلاع رسانی مناسبی نسبت به این امر داشته باشند تا مردم استان بتوانند از ظرفیت ایجاد شده و فرصت مطلوبی که در این زمینه به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.
مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت باید فعال تر از قبل عمل کند، گفت: دستورکارهای این شورا نیز باید کمتر شده و به موضوعات به صورت تخصصی و موردی پرداخته شود تا بتوان به نتیجه ملموس و مشخصی در راستای حل مشکلات مطروحه دست یافت.
مهندس پرویزی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود در استان به بهترین نحو ممکن در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان استفاده کرد افزود: مسئولین ذی ربط آندسته از مشکلاتی را که می توان با استفاده از ظرفیت های قانونی و اختیارات موجود و نیز اعتبارات و منابع فعلی در استان مرتفع ساخت و همچنین آندسته از مواردی را که باید از طریق پیگیری های مستمر در مرکز به نتیجه رساند را مکتوب با راه حل مربوطه ارائه نمایند تا بتوان در مرکز رایزنی های لازم را به منظور حل مشکلات به انجام رساند.
استاندار خراسان جنوبی به انجام کارهای پژوهشی استان در زمینه حل مشکلات تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: کارهای پژوهشی که در این زمینه انجام می شود باید بر اساس ظرفیت ها و توان موجود استان باشد.
مهندس پرویزی، یکی از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی را موضوع بازاریابی و فروش محصولات دانست و تصریح کرد: تولیدکنندگان باید تلاش کنند تا در کنار حل مشکلات مربوط به بیمه، مالیات، سرمایه در گردش و… موضوع بازاریابی و فروش محصولات را در دو بخش داخلی و خارجی به طور جد مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز فروش محصولات و بازاریابی یک موضوع علمی و تخصصی است افزود: اگر تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی به این امر خصوصاً در حوزه صادرات کم توجهی نشان دهند قطعاً در آینده با مشکل مواجه خواهند شد. مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه متاسفانه موضوع بازاریابی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: تولید کنندگان و حتی مسئولین ذی ربط در این زمینه باید با ارائه مشاوره های مورد نیاز بگونه ای برنامه ریزی کنند تا تولید کنندگان ما بتوانند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را در آینده به خود اختصاص دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*