اخبار ورزشی

تجلیل از کشتی گیران نونهال
 و نوجوان بیرجند
هیات کشتی شهرستان بیرجند از نونهال و نوجوان ورزشکار این شهرستان تجلیل کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور خسروی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در محل تمرین کشتی گیران از ورزشکاران نونهال و نوجوان این رشته ورزشی تجلیل شد.
آغاز رقابت های والیبال نوجوانان استان
رقابت های والیبال نوجوانان استان آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ملکی رئیس هیات والیبال استان گفت: این رقابت ها با حضور ۷ تیم از شهرستان های بیرجند، قاینات،  سرایان، درمیان، سربیشه و فردوس  از ۲۴ اسفند آغاز و به مدت ۳ روز در سالن ورزشی شهید شهپر برگزار می شود. گفتنی است تیم های برتر به مسابقات قهرمانی کشور سال آینده اعزام می شوند.
حضور دانشجویان کاراته کای بیرجند
در رقابت های کشوری
دانشجویان دختر بیرجندی در مسابقات کاراته دانشجویان و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه دامغان شرکت کردند. رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان با اعلام این خبر گفت: ‎«زهراسادات بنایی»، «رویا بیک پور»، «فائزه فاطمی» و «حمیده هشیار» از دانشگاه بیرجند و «مهلا کرد» از دانشگاه فنی و حرفه ای در این رقابت ها حضور یافتند. دکتر «ایل بیکی» با اشاره به سطح بالای مسابقات به دلیل حضور ملی پوشان کاراته ادامه داد: در این مسابقات فقط «زهراسادات بنایی» از دانشگاه بیرجند مقام ششم را به دست آورد. به گفته وی این مسابقه با حضور ۴۲ دانشگاه از بین ۵۶ دانشگاه سراسر کشور و ۲۸۰ دانشجوی دختر در دو بخش کاتا و کمیته در سالن ورزشی سلمان فارسی دانشگاه دامغان برگزار شد.
قدردانی از خانواده شهید رضوی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت روز ۲۲ اسفند (روزشهداء) با خانواده سردار شهید سید مهدی رضوی دیدار و از زحمات آنها قدردانی کرد. دکتر افضل پور در این دیدار گفت: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه به منظور بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت، ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش ها، دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی صورت می گیرد، فرهنگ و روحیه ای که قوام و بقای جامعه و نظام و سرزمین اسلامی ، همواره نیازمند آن می باشد. گفتنی است در این دیدار با اهدای نشان سپاس و لوح تقدیر از زحمات همسر شهید رضوی قدردانی شد.
تیم شهید ظریف قهرمان فوتسال
جام فجر بیرجند
رقابت های فوتسال جام فجر بیرجند با قهرمانی تیم شهید ظریف پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جام فجر بیرجند گرامیداشت مرحوم کاظم بقایی با حضور ۳۶ تیم از ۲۳ بهمن تا۲۴ اسفند ماه با انجام ۸۴ دیدار برگزار شد که در پایان تیم های شهید ظریف، دانشگاه بیرجند و ۰۴ امام رضا(ع) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*