اخبار ورزشی

خراسان جنوبی فروردین ۹۶
میزبان رقابت های شطرنج کشور
رقابت های جام خاوران شطرنج کشور به میزبانی خراسان جنوبی فروردین ماه سال آینده برگزار می شود. این رقابت ها برای سومین سال متوالی از ۵ تا ۱۰ فروردین ماه در سالن غدیر بیرجند در چهار بخش استاندارد، بلیتیز، سیمولتانه و تیمی سیامی برگزار می شود.  در اولین رقابت غیررسمی میلاد مشرقی مقدم قهرمان شطرنج استان در یک رقابت همزمان با ۸۰ نفر به صورت سیمولتانه رقابت می کند.
تیم های برتر کشتی مدارس ابتدایی قاین معرفی شدند
تیم های برتر رقابت های کشتی مدارس ابتدایی قاین معرفی شدند. این رقابت ها با حضور ۹۰ نفر در دو رده سنی نونهالان و خردسالان برگزار شد. در پایان دبستان تزکیه و امام خمینی اول و دوم شدند و دبستان مصطفی خمینی و بعثت مشترکا مقام سوم را کسب کردند. نفرات برتر به مسابقات استانی تیرماه آینده اعزام می شوند.
پایان دومین رقابت مچ اندازی بانوان استان
دومین رقابت مچ اندازی بانوان استان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این رقابت ها با حضور ۲۵ نفر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان  در بیرجند برگزار شد. در پایان گروه راست دست رده سنی نونهالان سحر مظاهری، رده نوجوانان مائده دانشور و در رده جوانان محدثه شخمگر قهرمان شدند. همچنین در رده سنی بزرگسالان سمیه فلاحی نسب در ۵۰ کیلوگرم ، ملیحه حسنی زاده در ۵۵ کیلوگرم ، ۶۰ کیلوگرم زهرا بازدیدی،۶۵ کیلوگرم ریحانه غلامی، ۷۰ کیلوگرم آرزو حسینی، ۷۵ کیلوگرم راحله قادری و ۸۰ کیلوگرم فاطمه میرکاظمی مقام نخست را کسب کردند. در گروه چپ دست رده سنی نوجوانان ۵۰ کیلوگرم سحر مظاهری، ۶۵ کیلوگرم نگار خسروی و مهدیه سلیمانی و در رده بزرگسالان ۵۵ کیلوگرم  ملیحه حسنی زاده »، ۶۵ کیلوگرم سمانه فخار عنوان اول را بدست آوردند. عنوان اوورال دست راست هم به آرزو حسینی و دست چپ به نگار خسروی تعلق گرفت. داوری این رقابت ها را مهدیه سبزبان، زهرا ملایی و سمانه سبزبان برعهده داشتند.
برگزاری دوره غواصی تک ستاره استان در قاین
دوره غواصی تک ستاره استان به میزبانی قاین برگزار شد. این دوره با حضور ۱۵ امدادگر و منجیان استان به مدرسی دکتر رضا کیانی مدرس بین المللی غواصی در مجموعه آبی فرهنگ و سد فرخی قاین به مدت ۴ روز برگزار شد. در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه بین المللی این دوره اعطا شد.
حضور قهرمان تنیس روی میز استان
در مسابقات دسته برتر جوانان کشور
نماینده خراسان جنوبی در رقابت های تنیس روی میز دسته برتر جوانان کشور حضور یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دسته برتر جوانان پسر کشور از ۲۶ اسفند و به مدت دو روز به صورت گروهی و حذفی به میزبانی کرج برگزار می شود. در این رقابت ها امیرحسین عباسپور نماینده خراسان جنوبی به مصاف حریفان خود می رود.
دبیرستان نمونه، قهرمان رقابت های دانش آموزی بسکتبال بیرجند شد
رقابت های بسکتبال دانش آموزی مقطع متوسطه اول با قهرمانی تیم دبیرستان نمونه بیرجند پایان یافت. همچنین تیم های دبیرستان شاهد شیخ هادی هادوی و امام حسین (ع) مقام های دوم و سوم  را کسب کردند.
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی
 کوثر در نهبندان
جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در نهبندان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت روز زن جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر با حضور حداکثری بانوان شهرستان نهبندان در سالن شهید غازی این شهر برگزارشد.  مولودی خوانی ،سخنرانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س)، مسابقات ورزشی ویژه کودکان، مادر و کودک ، طناب کشی ،دارت ، دوی امدادی و دوی با گونی و لالایی خوانی از برنامه های این جشنواره بود که در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.
آخرین رقابت تیمی سیامی شطرنج در بیرجند
آخرین مسابقه تیمی سیامی شطرنج سال ۹۵ با قهرمانی تیم قلاسی و حسینی پایان یافت. در این رقابت ها که با حضور ۸ تیم و به صورت ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد، تیم های قلاسی مود و ابوالفضل حسینی قهرمان شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*