آخرین خبر :

اخبار ورزشی

شلیک تیراندازان استان در رقابت های زمستانه کشور
تیراندازان خراسان جنوبی در رقابت های زمستانه تیراندازی کشور امروز به مصاف حریفان می روند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مرحله نهایی رقابت های تیراندازی زمستانه کشور ۱۹ و۲۰ اسفندماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. سیده فاطمه حسینی و رشیده واحدی به مربیگری سیدرضا حسینی نمایندگان خراسان جنوبی در این رقابت ها هستند. گفتنی است این مسابقات با حضور ۲۳۴ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

 
برگزاری نخستین جشنواره بازی های
بومی محلی استان
نخستین جشنواره بازی های بومی محلی خراسان جنوبی امروز برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سید ابوالفضل موسوی رئیس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان خوسف گفت: به منظور شناساندن و معرفی سنت ها و آئین های استان خراسان جنوبی نخستین جشنواره بازی های بومی محلی ویژه آقایان در روستای معدن قلعه زری با حضور تیم هایی از شهرستان ها و روستاهای استان امروز برگزار می شود. وی افزود: در این جشنواره هر یک از تیم ها ضمن اجرای بازی محلی شهرستان یا روستای خود با یکدیگر رقابت می کنند. گفتنی است جشنواره های مشابهی در دو بخش آقایان و بانوان  ۲۶ اسفند جاری و ۳ و۱۲ فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

 
حضور نونهال قاینی در جشنواره استعدادیابی بدمینتون کرمان  
نماینده نونهال خراسان جنوبی از شهرستان قاین در جشنواره استعدادیابی بدمینتون کرمان حضور یافت. ساغر فرنگی به مربیگری مریم مسلمان زاده  نماینده خراسان جنوبی از شهرستان قاین در جشنواره استعدادیابی بدمینتون نونهالان در استان کرمان که از ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه در حال برگزاری است حضور یافت.

 
دانشگاه آزاد بیرجند قهرمان مسابقات والیبال دانشگاه های استان
در رقابت های والیبال دانشگاه های خراسان جنوبی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال دانشگاه های استان با حضور ۷ تیم از دانشگاه های بیرجند، آزاداسلامی، صنعتی، علوم پزشکی بیرجند، پیام نور، آموزشکده ابن حسام و فرهنگیان  از ۲ تا ۱۲ اسفند ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها تیم دانشگاه آزاداسلامی بیرجند قهرمان شد. تیم دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی اسپورت کیک بوکسینگ بانوان استان
نخستین دوره رقابت های قهرمانی چند جانبه اسپورت کیک بوکسینگ ISKA بانوان استان به میزبانی طبس از امروز آغاز می شود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین دوره مسابقات قهرمانی چند جانبه استانی اسپورت کیک بوکسینگ ISKA بانوان یادبود شهدای آتش نشان به میزبانی شهرستان طبس در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی کوثر این شهرستان ۱۹و۲۰ اسفندماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*