آخرین خبر :

اخبار ورزشی

صدر نشینان لیگ فوتسال استان
این هفته مشخص می شوند
صدرنشینی تیم جدول لیگ فوتسال استان دوشنبه هفته جاری مشخص می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفته سیزدهم لیگ فوتسال دسته یک استان با انجام دو دیدار برگزار شد. در این رقابت ها تیم مرکزآموزش مرزبانی محمدرسول ا… (ص) با نتیجه ۴ برصفر از سد تیم طلای کویر طبس گذشت و بازی تیم های دانشگاه جامع علمی بشرویه با مجموعه آموزشی مفید فردوس ۴ بر۳ به نفع تیم بشرویه پایان یافت. همچنین بازی تیم خانه کارگر طبس با تیم شهید صحتی قاین به دلیل عدم حضور تیم قاین برگزار نشد. گفتنی است در هفته پایانی این رقابت ها که ۱۶ اسفندماه جاری برگزار می شود بازی حساس بین دو تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه و مرکز آموزش مرزبانی بیرجند تکلیف تیم قهرمان را مشخص و سایر تیم های برتر معرفی می شوند. لازم به ذکر است تیم بشرویه با ۲۴، تیم فردوس با ۲۳ و تیم مرزبانی با ۲۱ امتیاز در حال حاضر تیم های صدرنشین جدول لیگ فوتسال دسته یک استان هستند.
تیم یاس قهرمان لیگ والیبال بانوان سرایان
راضیه رمضانی نائب رئیس هیئت والیبال شهرستان سرایان گفت: رقابت های لیگ والیبال سرایان با حضور ۸ تیم یاس ، مجتمع سنگ و بیمه البرز از سرایان و شهرداری سه قلعه، دوست آباد، بسطاق، عمرویی و حجت آباد به صورت دوره ای و در مدت ۶ ماه برگزار شد.
درپایان این رقابت ها تیم یاس قهرمان و تیم های شهرداری سه قلعه و مجتمع سنگ سرایان به ترتیب دوم و سوم شدند. لازم به ذکر است مسابقات والیبال جام فجر نیز با حضور ۵ تیم برگزار شد که  تیم یاس قهرمان  و تیم های جهاد کشاورزی و هلال احمر مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
برترین های تنیس روی میز استان مشخص شدند
برترین های تنیس روی میز دسته برتر استان مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت روز درختکاری رقابت های تنیس روی میز دسته برتر استان با حضور ۱۰ بازیکن بصورت دوره ای و به مدت دو شب در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها مصطفی ابراهیم آبادی و علیرضا حمیدی بدون باخت اول و امیرحسین عباسپور و امید عباسپور دوم و سوم شدند. همچنین حسین رفیعی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
دوچرخه سواران استان برسکوی دوم لیگ کشور
در رقابت های لیگ دوچرخه سواری تریال کشور تیم دوچرخه سواری خراسان جنوبی با ۱۵۶ امتیاز بعد از تیم کرمانشاه مقام دوم را کسب کرد. گفتنی است اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری تریال کشور با حضور ۱۰ تیم از استان های مختلف و به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری رقابت های تک پرس استان
رقابت های تک پرس استان با حضور ۹۴ شرکت کننده و ۸ تیم از شهرهای بیرجند، طبس، نهبندان و بشرویه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی طبس برگزار شد. در این رقابت ها تیم مردان فولادین بیرجند در رده بزرگسالان قهرمان شد و تیم ذوالفقار طبس در رده جوانان مقام اول را کسب کرد. در رده نوجوانان نیز باشگاه ستارگان شهر بشرویه اول شد. گفتنی است برترین های این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*