آخرین خبر :

اخبار ورزشی

تیم بیرجند قهرمان تکواندوی استان شد
تیم بیرجند در رقابت های قهرمانی تکواندوی خراسان جنوبی قهرمان شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی تکواندوی جام فجر یابود شهدای آتش نشان خراسان جنوبی با حضور ۱۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان و به مدت ۲ روز در سالن ورزشی آزادی شهرستان بشرویه برگزار شد. در پایان تیمهای شهرستان بیرجند با ۱۳۸ امتیاز، سرایان با ۱۰۵ امتیاز و قاین با ۸۰ امتیاز به ترتیب مقامهای اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند. همچنین کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم تکواندوی بشرویه تعلق گرفت.
 معرفی برترین های تنیس روی میز استان  
رقابت های تنیس روی میز استان گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در بین متولدین ۸۳ تا ۸۵ آقایان به صورت دوره ای برگزار شد. در این رقابت ها مصطفی طاهری از دبستان شهید حسین زاده اول، حسین یعقوب نژاد از دبستان مسلم ابن عقیل دوم و امیر مهدی حسنی از دبستان دارالعلوم و مرتضی قاسمی از دبستان شهید حسین زاده مشترکا سوم شدند.
معرفی تیم های برتر فوتسال درح
رقابت های فوتسال درح با معرفی تیم های برتر پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال درح باحضور ۸ تیم و به مدت یک هفته در سالن ورزشی فتح المبین برگزار شد. در پایان تیم های موبایل علی از درح، تیم کلاته شب و تیم ب درح مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در هفته چهارم رقابت های فوتسال لیگ دسته یک استان:
۱۸ گل از خط دروازه ها گذشت
رقابت های هفته چهارم دور برگشت لیگ فوتسال دسته یک استان با انجام ۳ دیدار و عبور ۱۸ گل از خط دروازه ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان جنوبی (جام بصیرت) شرکت حمل و نقل طلای کویر طبس با نتیجه ۴ بریک از سد تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه  گذشت و تیم مجموعه آموزشی مفید فردوس با نتیجه ۶ بر ۵  تیم شهید صحتی قاین را از پیش رو برداشت . همچنین مرکز آموزش محمد رسول ا… (ص) بیرجند با کاوش بتن فردوس به تساوی یک به یک رضایت داد. گفتنی است در پایان هفته چهارم این رقابت ها تیم مجموعه آموزشی مفید فردوس با کسب ۲۳ امتیاز در صدر جدول و تیم های دانشگاه علمی کاربردی بشرویه و طلای کویر طبس در رده های دوم و سوم قرار دارند.
مقام چهارم رقابت های تیمی تیراندازی جام جهانی هند به ایران رسید
تیم تیراندازی ایران در رقابت تیمی میکس تفنگ بادی رقابتهای جام جهانی هند چهارم شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در دومین روز از رقابت های جام جهانی هند در رشته میکس تفنگ بادی، تیم مردان و بانوان کشور با ترکیب الهه احمدی ، حسین باقری ، نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان به مصاف حریفان رفت که پس از صعود مرحله مقدماتی به مقام چهارم دست یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*