آخرین خبر :

اخبار ورزشی

معرفی برترین های فوتبال دستی بیرجند
مسابقات فوتبال دستی جام فجر در بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، با همت انجمن فوتبال روی میز استان و با همکاری هیات انجمن های ورزشی مسابقات فوتبال روی میز جام فجر شهرستان بیرجند برگزار شد. در رقابت  انفرادی علی بی باک و پویا علی آبادی اول و دوم شدند. در مسابقات تیمی تیم حسین کلاته بجدی و جواد زنگویی قهرمان و تیم سعید رادنیا و سید جواد زرنگ مقام دوم را کسب کردند.
درخشش دانش آموز استان در رقابت های  
زورخانه ای کشور
نماینده خراسان جنوبی در رقابت های زورخانه ای دانش آموزی کشور مقام سوم را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، قمری رئیس هیأت ورزش های  پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی گفت: هشتمین دوره از رقابت های دانش آموزی زورخانه ای در بخش تیمی و هنرهای فردی به میزبانی یزد برگزار شد. در این رقابت خشایار ایزدی دانش آموز خراسان جنوبی در رشته چرخ مقام سوم را کسب کرد و تیم خراسان جنوبی مقام چهارم این رقابت ها را از آن خود کرد. مقیمی و آهنی مربیان و سرپرست تیم اعزامی به این رقابت ها بودند.
حضور نماینده فوتبال خراسان جنوبی در رقابت های کشوری
باشگاه ایران جوان بیرجند،نماینده استان در رقابت های فوتبال مناطق رده سنی جوانان خواهد بود. پاکرو،مسئول امور اداری واجرایی هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: براساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، نماینده استان در مرحله اول مسابقات فوتبال باشگاه های مناطق رده سنی جوانان کشور با تیم های آراد زند کرمان، منطقه آزاد چابهار، شهدای بافق یزد و شهرداری عنبر آباد در گروه ششم این رقابت ها قرار دارد. وی افزود: این مسابقات به میزبانی کرمان از پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه جاری به مدت شش روز پیگیری و تیم های اول و دوم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کند.
تیم کبدی استان از حضور در لیگ یک کشور بازماند
تیم کبدی خراسان جنوبی در رقابت های دسته یک کشور از راه یابی به لیگ برتر بازماند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های کبدی لیگ دسته یک کشور تیم خراسان جنوبی با دو برد و یک باخت به نیمه نهایی راه پیدا کرد و در مرحله نیمه نهایی به مقام سوم رسید و از راه یابی به لیگ برتر سال آینده بازماند.
اعزام تیم وزنه برداری استان به مسابقات شرق کشور
تیم وزنه برداری خراسان جنوبی به رقابت های شرق کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های وزنه برداری شرق کشور به میزبانی استان یزد از پنجم تا هفتم اسفندماه برگزار می شود. علی افضلیان، محمدرضایی، احمد محمودی، میلاد شاهین نژاد، محمد الوانی، امین جلالی تبار، محمد زردست، سجاد قربانی وزنه برداران از تیم خراسان جنوبی با مربیگری و سرپرستی ارمیا خالدی و داور پیشکسوت استان حیدرخالدی حضور دارند.
معرفی برترین های رقابت تنیس روی میز بیرجند
رقابت های تنیس روی میز بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های تنیس روی میز طرح هوپس به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی(روز مهندس) در بین متولدین ۸۳ تا ۸۵ به صورت دوره ای برگزار شد. در این رقابت ها فرانک زردست اول شد، ستایش کهشانی و کوثر کفاش مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*