آخرین خبر :

اخبار ورزشی

مدیرکل ورزش در مجمع هیأت ورزش های رزمی :
اختلاف سلیقه نباید زمینه ای برای جلوگیری از توسعه ورزش باشد

علیرضا مومنی ریاست ۴ساله هیأت ورزش های رزمی را عهده دار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اختلاف سلیقه و انتقاد سازنده خوب است اما نباید شکل دشمنی و کارشکنی به خود بگیرد، چون نتیجه ای غیر از هدر رفت انرژی ندارد، باید با تعامل با یکدیگر زمینه توسعه ورزش را فراهم کنیم. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور روز گذشته در جلسه برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش های رزمی استان با اشاره به اینکه ورزش رزمی برای جوانان جذاب است، تصریح کرد: ورزش های رزمی ظرفیت بالایی دارد، هیات ورزش های رزمی با استفاده از علاقه مندی و گرایش جوانان استان تعداد عضوهای خود را بیشتر کند.
وی افزود: هیات رئیسه هیات ورزش های رزمی استان از شهرستان های مختلف باشند و از وجود آنها به درستی استفاده شود. وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بعضی از هیات های ورزشی هیات رییسه نقشی صوری دارد، گفت: چنانچه کیفیت کار داوران و مربیان ارتقا یابد، زمینه رشد همه افراد مستعد فراهم شود.
گفتنی است مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش های رزمی خراسان جنوبی با حضور ۱۲ نفر برگزار شد که در نهایت با کسب حداکثر آرا علیرضا مومنی به مدت چهار سال ریاست این هیات را عهده دار شد. همچنین کاظم چراغ بیرجندی، علی خدابخشی، پیروز رمضانی، فرشته روح بخش و بتول رجبیه اعضای هیات رئیسه را تشکیل می دهند.

 

اولین برد تیم کبدی استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور

تیم کبدی خراسان جنوبی در اولین دیدار رقابت های لیگ دسته یک کشور  در مقابل تیم سیستان به پیروزی رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های لیگ دسته یک کبدی کشور با حضور ۸ تیم از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، ایلام، تهران، پیام نور سیستان و قم به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی تختی برگزار می شود. در اولین روز این رقابت ها تیم کبدی خراسان جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ از سد تیم پیام نور سیستان گذشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*